مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

طبق روال هرشب، تمام چراغهای خونه خاموش شدن ، پسرکم در حال تقلا برای خوابیدن هست و معمولا اونی که زودتر مبخوابه، منم.

نازی خانم هم آروم آروم داره برای خودش توی سالن می‌چرخه و آشغالهای تمام نشدنی خونه را جارو می‌کنه(احتمالا قبلاً ایشون را معرفی نکردم، ایشون یکی از اختراعات جالب دنیا هستند برای جارو کردن و طی کشیدن، ما که راضی هستیم خدا هم از ایشون راضی باشه، اسمش هم توسط پسرکم گذاشته شده)،انشالا صبح با خونه تمیز روبرو هستیم.

کنار پنجره نشستم و هوای فوق العاده ای که بعد از طوفان و رعد و برق درست شده تنفس میکنم ، سعی میکنم حس تلخ از صحبت و بحث بدی که با همسفر  داشتم بفرستم اون ته تها، به برنامه اسباب کشی پیش رو هم فکر نمیکنم،یک به جهنم محکم به همه مزخرفات میگم و  توی ذهنم یک سفر برای ماه‌های بعدی می‌چینم و از حال بدم فاصله میگیرم. به هرحال این هم راه فراری هست.

صبح ساعت۷:۱۸. دیشب یادم رفته پست را ارسال کنم 

خلاص

گل زرد

سلام

به همراه همسفر و پسرک و خانواده های مهدکودک جدید،  طبیعت گردی داشتیم. با توجه به تجربه اول کمی حس غریبی بود که تلاش میکردیم کم شود. پسرکم سرعت و قدرت خوبی برای راه رفتن و جست و خیز دارد و زیاد از لیدر گروه جلو می‌رفت. همسفر هم در تلاش برای مراقبت از او. همینطور که مشغول گفتگو با دیگران بودم و درحال عبور از یک رود کوچک، صدایم زد مامان، پیش پایم ایستاده بود با یک گل کوچک زرد رنگ، خواست که روی پایم بنشینم، گل را درون موهایم فرو داد و گفت خوشگل شدی ، صدای دست زدن سایرین بلند شد، دلم ضعف کرد برای مهربانی قشنگش ، برای گل زرد کوچولوی قشنگش،برای بودنش

عاشقی آسمون

سلام

اتاق من ویو نسبتا خوبی داره، نیمه پایین پنجره ها ، خیابان شهرک را نشان میده اما نیمه بالا آسمون محشر شهرک را. 

همین الان، دقیقا همین ۸:۵۶دقیقه الان رعد و برق فوق العاده ای داره میزنه، صدای فوق العادش میپیچه تو اتاقم. پنجره ها را باز کردم که باران تند وارد اتاقم بشه(بعدا از خدمات به خاطر خیس کردن کف اتاق معذرت می‌خوام).عاشق این هوا هستم

بچه های نسل کرونا

سلام

به دلایل مختلف ،بلاخره دلم را راضی کردم موهای فرفری جوجه را بعد از ماهها کوتاه کنم، البته به خودم قول دادم هوا که خنک شد میگذارم حسابی بلند بشه دوباره

زیر دست آرایشگر مثل  یک‌موش کوچولو نشسته بود و با چشمهاش  دست آرایشگر را برای همه چیز دنبال میکرد. از آرایشگاه که اومدیم بیرون می‌پرسه مامان چرا آقاهه به موهام الکل زد؟

پارچ آب

سلام

تویی سرویس به سمت خونه میرم, ، به دلیل جلسه مزخرف ذکر شده، امروز دیرتر میزم، خدا را شکر راننده اسنپ ، کولر روشن کرده. مدتی هست راننده های بسیار عالی اسنپ به تورم میخوره و با تمام وجود امتیاز بالا میدم خدمتشون.

*پسرکم با مهد جدید تقریبا اوکی شده، احساس میکنم تحت تاثیر جو مهد جدید آرومتر شده.فقط یک فحش جدید یاد گرفته، با گوشه چشم نگاه می‌کنه و یک‌ کثافت غلیظ تحویلم میده، تلاش میکنم عکس العمل نشان ندم ولی نمیشه که.

*کارهای خونه جدبد، بسیار به هم پیچیده ، هم مالی هم غیر مالی، فشار زیاد به همسفر میاد برای پیگیری‌ها و متاسفانه کار زیادی از من برنمی‌آید.

*از شوخی مزخرف جلسه صبح بسیار حالم گرفته است، اما تلاش کردم بگذرم، مثل خیلی قبلترها که گذشتم، میدانی درد داره که تمام خودت را بگذاری ، تمام تلاشت را داشته باشی،ژست مدرنیته و بروز بودن ببینیاما بارها و بارها موقع انتخاب ‌‌واولویت سنجی کنار رانده شوی، توی جلسه سهم تو بشه شوخی آشپزخونه ای و سهم دیگران سوال تخصصی. می‌گذرم اما دهان اینها را سرویس میکنم .

*مدتی هست که قبول کردم من نمیتونم مزخرفات زندگی را حذف کنم، یا کم کنم، اما میتونم غلظت و درصدش را کم کنم ، یک فیلم کوتاه بود که با اضافه کردن یک پارچ آب به لیوان پر از گل و لای، هی غلظت کثیفی را کمتر میکنه، اینروزها دائم توی ذهنم یک‌پارچ آب هست.