مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

طبق روال هرشب، تمام چراغهای خونه خاموش شدن ، پسرکم در حال تقلا برای خوابیدن هست و معمولا اونی که زودتر مبخوابه، منم.

نازی خانم هم آروم آروم داره برای خودش توی سالن می‌چرخه و آشغالهای تمام نشدنی خونه را جارو می‌کنه(احتمالا قبلاً ایشون را معرفی نکردم، ایشون یکی از اختراعات جالب دنیا هستند برای جارو کردن و طی کشیدن، ما که راضی هستیم خدا هم از ایشون راضی باشه، اسمش هم توسط پسرکم گذاشته شده)،انشالا صبح با خونه تمیز روبرو هستیم.

کنار پنجره نشستم و هوای فوق العاده ای که بعد از طوفان و رعد و برق درست شده تنفس میکنم ، سعی میکنم حس تلخ از صحبت و بحث بدی که با همسفر  داشتم بفرستم اون ته تها، به برنامه اسباب کشی پیش رو هم فکر نمیکنم،یک به جهنم محکم به همه مزخرفات میگم و  توی ذهنم یک سفر برای ماه‌های بعدی می‌چینم و از حال بدم فاصله میگیرم. به هرحال این هم راه فراری هست.

صبح ساعت۷:۱۸. دیشب یادم رفته پست را ارسال کنم 

خلاص

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 09:29 http://baranbahari52.blogsky.com/

گاهی واقعا این به جهنم رو لازم داریم بگیم که بتونیم دوباره پر قدرت ادامه بدیم .
یاد اسکارلت تو فیلم بربادرفته افتادم هر وقت خیلی کلافه میشد می گفت فردا بهش فکر میکنم

سلام، خیلی خوش اومدید به خونه من مهربانی عزیز، به جهنم یکی از پرکاربردترین لغات منه، اتفاقا خیلی سالها قبل از اسکارلت یاد گرفتم که میشه به اتفاقهای بد، روز بعد فکر کرد

هدهد سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 16:43

مرسی
پس لازم نیست از مدلای خیلی گرون تومنیش بگیرم
همین ساده تر ها هم جوابه

بله، البته هرچقدر بیشتر در مورد خود ماشین و‌نرم افزارش تحقیق کنید بهتره.

هدهد سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 01:31

سلام
ببخشید میشه بگین نازی خانم چه برندیه؟
منم دارم به خریدنش فکر میکنم

سلام، نازی خانم شیائومی هست و از ساده ترین مدلها. من راضی هستم البته نباید بالای سرش بیایستید، کلافه می‌شید از منطقش، بهتر هست وقتی خونه نیستید بگذارید کارکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.