مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

آژیر قرمز

سلام

حال و هوای زیبای بهاری به خیر و خوشی باشه انشالا،البته اگر بگذارند.

نمی‌دونم چی میشه که چیدمان آدمها تو جغرافیای زمین اینطوری میشه که یک گوشه های از دنیا ، یک زندگی آرام و نرمال، بدون تنش، میشه آرزو و گوشه دیگه آدمها مشغول برنامه ریزی برای بهبود کیفیت زندگی میشن.

پشت خانه برادرکم، پارکی هست که معمولا بعد از ظهرها بچه ها از مدرسه که میان ، تنیس بازی میکردند، دختر و پسر نوجوون، شادمانه می‌خندیدند و به هر طرف می دویدند. کوشه ای دیگه زمین بسکتبال و فوتبال بود که جوان‌ترها در آفتاب و باران تمرین می‌کردند. هوا که کمی آفتابی میشد خیابان پر میشد از خانواده های بستنی به دست. غروب یکشنبه کنار راین، لیوان نوشیدنی به دست و گفتگو.

بچه های کوچولو را که میبینم، از ته دل آرزوی روزهایی زیباتر و قشنگتر از خودمون براشون میکنم ، آرزو میکنم نیمای من، پسر و دختر شما دغدغه اش دنبال توپ دویدن باشه و برنامه قشنگ سفر چیدن، دنبال کوهنوردی باشند و مدل دوچرخه مناسب، در گوشی یواشکی داشته باشند و دلشون غنج بره از خوشی، زندگی را زندگی کنند.

نمی‌دونم چند نفر از عزیزانمون که هلهله شادی برای جنگ میکشند، تجربه شنیدن  آژیر سفید و قرمز دارند؟جنگ زدگی را تجربه کردند؟دلشون لرزید از بارش بمب در خونه همسایه، ... باور نمیکنم کسی جنگ را لمس کرده باشه و از اتفاقهای این روزها خوشحال بمونه و حس قدرت داشته باشه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 16:48

من جنگ رو درک کردم واقعا خوشحالم از جواب ایران به اسراییل اشغالگر
دیگه پررو شده بود

امیدوارم خوشحالیتون‌ پایدار بمونه

نسیم دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 09:51

آخ که امان از این جبر جغرافیای بد جور دلم پره

عالمی داریم ما تو این گوشه دنیا، چیزی متفاوت با تمام دنیا.

سوگند دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 08:05 http://Zahcheragh@gmail.com

واقعا هر کی جنگ طلبه یا جنگ رو ندیده یا انقدر کودنه که جنگ رو با بازیهای کامپیوتری تجربه کرده ... الهی همه جا صلح و دوستی باشه توام با سلامتی

الهی، الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد