مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

ماهی شوریده

سلام

از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان که برنامه سفرم، شدیدا برایمان چالش مالی دارد، هرچند که میدانم از پسش برمیاییم ولی خوب تا دلتان بخواهد دغدغه دارم و کلا موضوع تامین مالی حسابی فکرم را مشغول کرده ، تو این حین همینجوری هم خودم چالش را بیشتر میکنم. 

دوستی دارم در بوشهر که سالهاست در کار و کسب ماهی و دریاست. امروز صبح زود استوری ماهی شوریده را که دیدم ، یک‌جرقه در ذهنم زد، پدر و مادر ماهی پسندم (آن هم فقط از نوع جنوبی) را غافلگیر کنم،  ماهی را سفارش دادم و قند در دلم آب شد از تصور دریافت بسته ماهی و بودن ماهی جنوب سر سبزی پلوی شب عید.

خلاصه که از یک طرف شنگول شدنم و دقیقا همان لحظه یک لول از باطری آرامش خیالی مالیم کم شد، که می‌دونم به قهقرا میرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 17:22 http://Khateraha95.blogfa.com

سلام
انشالله که خدا هزاران برابرش رو بهت میده

سلام
ممنون از دعای خوبتون، خدا برای هممون خوب بخواد

سارا سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 14:56

نگران نباشین حتما هزینه هاتون جور میشه.خدا به مالتون برکت و تنتون سلامتی بده ایشالا

نگران نیستم، انشالا همه چیز برای همه جور میشه.
ممنون از دعای خوبتون

نسیم یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 12:08

آفرین به تو دختر با محبت
خذا به پولت برکت بده عزیزم

حس کردم خوشحال میشن، راستش دلم خواست ماهی مورد علاقشون را سر سفره بیارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.