مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماهتون

نمیدونم از اعتیادم به موچین بهتون گفتم یا نه، آنقدر که ابرو برداشتن به من حس خوبی میده و مثل یه ماساژ سردردهای گهگاهیه منرا خوب میکنه، دور بودن من و موچین از هم تقریبا محاله، خوب نتیجه میشه اینکه تقریبا هیچ موی اضافه ای هم زسر ابروی من نیست. منتها  با توجه به مهارت عجیب و غریب من، گهگاه لازمه یک کارشناس تمام تخریبهای ایجاد شده در بخش ابرو را جبران و ترمیم کند. با همین دلیل محکم، آخر هفته پیش دخترک آرایشگر رفتم و خودم را به دستانش سپردم و عملا زیر دستش لالا کردم.  نتیجه چی شد؟

اگر خودم با چشمان بسته با ماشین چمن زنی به چمنزار ابروهایم ورود میکردم، قطعا آسیب کمتری به آن میزدم، لامصب داغون کرده، هیچ مداد و قلمی هم نمیتونه درستش کنه . اعتراض همسفر بماند، جیغ خواهرک بماند، شما فکر کنید آدم نمیدونه جواب مدیرش را چه بدهد .

سالها قبل بانوی پیری در ارایشگاه به من گفت مواظب باش ابرویت قهر نکند. عجیب این حرف فراموشم نشده و دلم پر پر میزند که مبادا ناحیه برباد رفتع، نخواهد بروید و برگردد.


نظرات 4 + ارسال نظر
سرن سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 01:23 http://serendarsokoot.blogsky.com/

اگر سمت گوهر دشت و یا آزادگان هستی من می تونم آدرس و دو نفر رو بهت بدم که حداقل وقتی خوابیدی بیدار شدی با یکی دیگه مواجه نشی

ممنون عزیزم. من اینطرف کرجم.

سرن دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 02:33

گفته تا این خوابه بذار یه مدل غیر متعارف​ به ابروهاش بدم

این هم نظریه، فعلامن با التماس به ابروهام نگاه میکنم تا در بیان

سارا یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 17:04

مریم جان یعنی اینقدر خراب کرده که شوکه شدن خواهرت و....
یا خدا، پس دیگه با تیغ میزد ،خیال همه را راحت می کرد

بله ، بسیار خراب شده، قسمت بالای ابرو را انحنا داده،احتمالا وقتی من زیر دستش کلا خوابم برده، تیغ هم زده

هدی یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 12:35

از دستت مرمری

دلبندم خرابکار بانوی دیگریست، اونوقت از دست من؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.