مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

هسته خرمالو


سلام و شبتون بخیر


انشالا که آخر هفته خوبی داشتین و بهتر از اون، اول هفته خوبی را شروع کنید.


جانم برایتان بگوید که کلاس شنای این هفته پرید و من با چشمانی اندوهگین مجبور شدم به مربی اطلاع بدهم که منتظر بنده نباشه، چرا؟؟؟ به دلیل کار در کارخانه، بزرگی گفته بود کار در  پنجشنبه ها خ.ر هست، شدیدا باهاش موافقم، خ.ر چموش و لگد پرانی هم هست، از الان غصه دارم که مبادا این پنجشنبه رویها تکرار شود، متاسفانه به دلیل تازه واردی و چهره جدید در کارخانه بودن هم نمیتوانم خیلی نق جدی بزنم و اعلام رسمی نمایم که آقا جان، بنده اهل کار در آخر هفته نیستم، اصلا آخر هفته ای که دوروز تعطیل نداشته باشد،‌آخر هفته نیست، از نشانه هایش هم اینکه الان هرچی به مغزم اعلام  میکنم بخواب، نمیفهمه، فکر میکنه امروز پنجشنبه است، بگذریم.                  

* توی محل جدید کارم، امکان حضور در وبلاگ و وبلاگ نویسی و نوشتن از حسهایم به صورت پخش زنده  موجود نیست، این چند روز که برای فرار از گرمای سیستم گرمایشی که خیلی قابل کنترل نیست، جلوی پنجره کاملا باز آزمایشگاه ایستاده بودم و به منظره های روبرو که البته تمامش سقفهای زشت کارخانه های مجاور است و البته من توی ذهنم تصویر سازی میکنم که مثلا  دریا را میبینم، یا کوههای پر برف و ...

هی توی  ذهنم نوشتم، هی نوشتم و انشالا که شما هم توانستید سیگنالهای ذهن منرا دریافت کنید و هی بخوانید. متاسفانه به خانه که میرسم آ  ن حس پریده  و چیزی روی  ذهنم نمیاد.

*چند روز قبل کمی خرمالو خریده بودیم، طبق یک حس کودکانه که یادگار روزهای خیلی دور است، از همسفر خواستم آرزوبکند و اگر توی یکی از خرمالوهاهسته پیدا شد، آرزویش را برآوردهشد حساب کند گذشت و‌گذشت و هیچ هسته ای پیدا نشد تا امشب که آخرین میوه باقی مانده که تقریبا نزدیک به پایان عمرش هم بود توی ظرف میوه آمد و چهار هسته،دقیقا چهار هسته درونش بود، بسیار شادمان شدم.






نظرات 4 + ارسال نظر
عمو شنبه 23 آبان 1394 ساعت 20:26

سلام
آرزوهایتان برآورده باد

سلام، ممنون عمو، البته دعای خطرناکی است

سرن شنبه 23 آبان 1394 ساعت 02:24 http://serendarsokoot.blogsky.com/

می بینم که قراره به چهارتا آرزوی بزرگتون برسین. ایشالا.

والا آرزوها که زیادن بانو و‌از آنجاییکه من معمولا به هرچه میخواهم میرسم معمولا در موقع آرزو کردن خیلی مراقبم که خواسته ام بلای جانم نشود بعدترها.

په پو جمعه 22 آبان 1394 ساعت 23:53 http://aski-ewin.blogsky.com

درست مثل اینکه غول چراغ جادو بگه یه آرزو بکن و تو هم بگی آرزو دارم سه تا آرزو بکنم!

من خیلی آرزوها دارم و الان احساس میکنم به کمک غول خرمالو چهارتاش برآورده میشه.

Neggyy جمعه 22 آبان 1394 ساعت 23:41 http://neggyy.blogsky.com

جدی خرمالو بدون هسته مگه هست؟؟ من هرچی دیدمو خوردم هسته داشته

جدی من خیلی کم خرمالوی هسته دار دیدم، خیلی کم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.