مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

۳۱ شهریور

۳۱شهریور را همیشه خیلی خاص دوست داشتم و دارم.

اینکه چرا با نزدیک شدن نیمه دوم سال و حال و هوای پاییزی و هوای سرد، حال و احوال من هی خوبتر و‌خوبتر میشه، نمیدونم چه حکمتی داره، اما به هرحال این اتفاق می افته، شهریور که به روزهای آخر میرسه، همزمان یک عالم حس خوب توی من بیدار میشه، خیالم راحت میشه که گرما رفته و دیگه قدرتی نداره، خیابانها و مغازه ها رنگ و بوی مهر و لوازم تحریر رنگ به رنگ و های و هوی مدرسه میگیره، دلم تاپ تاپ میکنه برای راه رفتن روی برگهای رنگ به رنگ و خشک شده، برای شبهایی که طولانی میشن، برای قرار گرفتن زیر باران و نوشیدن چای داغ(البته اگر بارانی ببارد)، برای انتظار برای باریدن برف، برای پوشیدن لباسهای رنگ به رنگ ، برای پوشیدن بافتنی.

*امسال، این تاریخ جور دیگری برایم رنگ گرفت و ویژه شد، قدرت فکر خودم را دیدم،معجزه خواستن و خوب خواستن را دیدم‌و خدا میداند که چقدر لازم داشتم این به خودم و انرژیهای خودم ایمان داشتن را.

*۳۱ شهریور های قبلی، به خودیه خود برای من خاص بود، هرسال توی این روز مادرکم، غمگین میشه، میره تو حس سالهای خیلی قبل، میره به اون سال که جنگ شروع شد و خوش خیالانه دوسه روزی بعد از شروع آن فقط برای چند روز خانه و شهر را ترک کردند و این چند روز به سی و چند سال رسید.فکر میکنم به تعداد سالهای عمرم، داستان خروجشان از آبادان و جنگ زده شدنشان را شنیدم و هنوز هم وقتی میشنوم صدایش غمگین میشود.

*۳۱ شهریور را جور دیگری هم دوست دارم، کلنجار میروم که بنویسم یا نه، دلم طاقت نمی آورد که حداقل اینجا ننویسم که: شاپرکم، تولدت ، بودنت مبارک، الهی که...

نظرات 4 + ارسال نظر
هدی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:44

سلام مریمی جانمممممممم اول مهر مبارککککککککک
تولد شاپرکت هم مبارککککککککککک

سلام عزیزم، ممنون.

عمو چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:38


این آهنگ ماه و ماهی رو دانلود کنید

عمو دارمش، محشرههههههه، هربار میشنومش، عاشقتر میشم.

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 08:37 http://godsblessing.ir/

یعنی اینقدر ک من منتظر تموم شدن گرما بودم و رسیدن فصول زیبای پاییز و زمستون بودم پیر شدم
بزن قدش مریم جون

بزن قدش کهتو حال منرا خوب درک میکنی، مخ پز شدم تو این تابستان

رویا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 02:53 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

نگران نباش مریم جان امسال پاییز ان شاالله بارندگیهای خیلی خوبی داریم بخاطر پدیده ی النینو
پاییز خوبی داشته باشی عزیزم
شغل جدید هم مبارک

انشالا که خوب ببارد.پاییز شما هم مبارک باشه و پر از حس خوب.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.