مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

امان از روزی که او بخواهد که بشود...

اوایل تابستان  بود که تصمیم جدی گرفتم این قرارداد را امضاء نکنم، همان موقعها به همسفر گفتم بزار اول کار پیدا کنم بعد بیام بیرون، من طاقت تو خونه موند ن ندارم، اصلا اگر دیگه کار پیدا نکردم چکااااااااار کنم؟ ایشان هشدار جدی دادند در مورد تمدید قرارداد که اصلا حرف نزن، این بار حق منفی بافی نداری، بک خرده مثبت فکر کن، بیکار هم نمیمونی، مطمئن باش من اگر فکر میکردم تو بیکار میمونی حداقل برای نجات خودم از دست بی اعصابیهای تو این پیشنهاد را به تو‌نمیدادم. برای اولینبارتصمیم گرفتم هیچ فکر بدی نکنم، امیدوار باشم، روی یک تکه کاغذ، باهمان خط خرچنگ قورباغه خودم، به مریم قول دادم تا آخر شهریور یک کار خوب پیدا میکنم، این تکه کاغذ که اطرافش هم همان موقع با لاکی که توی دستم بود، گل و بوته کشیده شد، روی آینه میز آرایش قرار گرفت و من منتظر برای پیدا شدن یک کار محشر. 

امروزآخرینروز کاری من با شرکت فعلی بود، دیروز با پوزخند به برگه نگاه کردم و در دلم فحشی به همسفر همیشه خوشبین دادم،از مدتها قبل که برای شرکتهای مختلف رزومه میفرستادم، با شرکتی آشنا شده بودم که آنقدر شرایط ایده آالی داشت و آنقدر دور از دسترس بود که اصلا به کار کردن در آنجا فکر نمیکردم، صرفا رزومه را فرستادم بی آنکه پیگیرش باشد و‌بلاخره.....

امروز، ۳۱ شهریور،دقیقا در آخرین روز از ماه شهریور من در این شرکت پذیرفته شدم، 

باور کنید که باورم نمیشود، از دوروز قبل که تماس گرفتند و قرار مصاحبه گذاشتند و امروز که مصاحبه دوم و سوم انجام شد و من با خبر قطعی پذیرفته شدن در آن شرکت، از آنجا بیرون آمدم انگار توی خلسه هستم، همه چیزفیلمه، همه چیز شوخیه، بیرون آمدنم از شرکت قبلی و تصورم برای چند ماهی بیکاربودن و پذیرفته شدنم در این شرکت، همه چیز برایم شوخی است.روی ابرها هستم، باور کنید یک چیزی میگم، یک چیزی میشنوید، مست مستم.

*دکتر از دوروز قبل یکسره به کارخانه زنگ میزند و صحبت میکند، منرا دختر عزیز خودش خطاب میکند و میگوید تو که اینقدر حساس نبودی، چی شدی یک دفعه؟ دلم نمیخواهد رویم به رویش باز شود و بگویم واقعا یک دفعه؟ یک دفعه همه چیز خراب شده؟چهار سال هر کاری خواستی کردی و هر سازی زدی و چیزی نگفتم، واقعا همه چیز یک دفعه بوده؟

*همسفر شرط بسته بود که نوشته کاغذ به حقیقت میرسد، با این حال و احوال مانده ام باختنم را به او چه کنم وچطور طبق خواسته و میل او امیدواااااارانه و با دید روشن تن به کاری بدهم‌که او‌میخواهد و من هی از آن فرار میکنم.

*یکی دو هفته تا شروع کار جدید فرصت دارم، یکی دوهفته طلایی.

ممنون از تمام انرژیهای مثبتی که به من دادید.

نظرات 8 + ارسال نظر
افروز جمعه 3 مهر 1394 ساعت 02:42

پستهای عقب افتاده رو خوندم ههمه رو
هزار تا بود به گمانم!!
با خوندن ابن پستت اشکم ریخت!
چقدر برات خوشحالم مریم
مبارکه عزیزکم

ممنون عزیز دلم، امیدوارم عمر روزهای سخت برای همه کوتاه باشه

سهیلا پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 18:02 http://nanehadi.blogsky.com/

مبارکه

ممنون دوستم.

پوران پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 08:31

چقدر خوب خیلی خوشحال شدم

ممنون عزیزم

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 08:35 http://godsblessing.ir/

چقدررر عالی مریم جون
مبارک باشه ،انشا... تو شرکت جدید خوشحال باشی و دیگه اون اعصاب خوردی های قبل رو تجربه نکنی عزیزم

ممنون عزیزم، انشالا یاد بگیرم وقتی چیزی مزخرفه، به موقع ولش کنم.

عمو سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:49 http://Mrmustache.blogsky.com

و کلام تو عصای معجزه گر توست. تبریک میگم دختر خوب.

ممنونم عمو، واقعا ممنونم.

امیر سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:35

یکی از بهترین خبرهایی بود که توو این چند وقت به خوانند های اینجا دادید

خیلی براتون خوشحالم ، امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشید

اگه امکان داره هم روزی حداقل یک بار ی مطلبی بنویسید

خوشخالم که دوستان هم خوشخال شدند.
ممنونم. انشالا اگر فرصت باشه بیشتر هم مینویسم.

سپیده سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:13

سلام ای جانم نازنینم مبارکت باشه کار جدید و ان شاا... که مثل همیشه با قدرت و انرژی این کار رو هم بجلو ببری .
اولین کامنتم مصادف شد با تبریک کار جدید .

سلام عزیزم،ممنونم. عجب کامنت خوش قدمی

هدی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 15:16

سلاممممممممم هوراااااااااااااااااااااااا
من مطمئن بودم کار بهتری با توکل به خدا در راه است ی
ه دنیا انرژی مثبت برات فرستادممممممم هزارتابوسسسسسس خیلی خوشحال شدم

ممنون عزیز دلم، هرچقدر من میخواستم بی خیال این قانون جذب و انرژی مثبت و منفی بشم، این کائنات گوش منرا پیچاند و گفت بچه جان حرف گوش کن، قدرت منرا دست کم نگیر من هم گفتم چشم.
ممنون عزیزم از مهربونیات.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.