مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

دوستان سلام

من دارم باروبندیل را جمع میکنم این بچه را چند روزی پیش مادرش ببرم، بلکه با شنیدن هر لهجه مشهدی اینقدر ذوق نکند.

احتمالا  بی نت خواهم بود، پس نگرانم نباشید.

امیدوارم  تعطیلات خوبی در پیش رو داشته باشید. دوستان روزه دار هم  صبحانه دلچسب روز عید نوش جانتان.

*اگر کاری در مشهد داشتید که در توان من بود، در خدمتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
اف دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:06

عشقم هنوز بر نگشتی؟!
امیدوارم خوب و سلامت باشی و حسابی خوش بگذره بهت

من آمده ام اما پدر هم درآمد، دهنم سرویی شد. تو خوبی؟

عمو دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:19

مشهدی ها گروگان گرفتنت یره؟

مشهدیها که جگرم را خون کردند اما شمالیها پوستم را کندند.

سپیده مشهدی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 20:55

دروددددددددددددد به مریمک
من مثل جغدم مریم....خیلی زشت شدم...
با این قیافه چجور همو ببینیم آخه

سلام دخترم، همدیگرو ندیدیم، درعوض شنیدیم.

رویا چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 17:26 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

عزیزم مریم جان سفر بسلامت خوش بگذره
عیدتم مبارک

ممنون عزیزم، عید شما هم مبارک

بانو سرن چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 15:29 http://serendarsokoot.blogsky.com/

نائب الزیاره ما هم باش عزیزم و لطفا لطفا ویژه ویژه من رو دعا کن.
خوش بگذره

ممنون عزیزم، حتما

اف چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 14:46

بَـــــــــــــــــــــــــــه
به سلامتی عزیزکم
شاد بشی و حسابی خش بگذره

ممنون عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.