مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماهتون

بعد از چند ساعت چرخیدن تو سالن تولید، بسیااااار گرسنه و تشنه از پله های اداری بالا اومدم که بیام آزمایشگاه، جایتان نه چندان خالی، تایم نهاره و چنان بویی تو پله ها پیچیده بود که نزدیک بود از حال برم، فکر کنم زیباترین بویی بود که میشد حس کرد. دوتا از بچه ها املت درست کردند با یک عالم آویشن و چیزهای دیگه که نمیدونم. چنان ویار املتی گرفتم که ...بماند. دل من داره پر میزنه برای املتهای صبحونه آخر هفته.

روزهای آخر ماه رمضون دیگه آدم واقعا به روغن سوزی می افته، از شدت بی حسی حتی این هفته آخر انرژی سحری پختن هم نیست و همسفر هم که طبق معمول یک کاری دستشه که باید آخر هفته تحویل بده در نتیجه افطار و سحر منوی غذایی میشه نان و پنیر و سبزی و البته کمی خامه  و عسل.

*دیشب مهمان چند دوست بودیم، همه خانم و آقای دکتر، مثلا برای تغییر بحث از موضوع داغ این روزها( مذاکرات تمام نشدنی) بحث حقوق خانمها و آقایان شد. خانمی با جدیت کامل شروع به صحبت کرد، که همهههههه آقایان بدون استثناء درصورت اوضاع خوب مالی خیانت میکنند، همه آقایان باید همیشه در حس و حال بیچارگی باشند و...اول فکر کردم شوخی میکنه، بعد که تعدد قسمهایش را دیدم فقط شنونده ماندم. بحث خنده داری بود، 

مفهوم خیانت برای من کمی متفاوت با اینه که توی ذهن این خانم بود، اما خوب ترجیح دادم هیچ نظری ندم و ایشون با همان دنیای خودش خوش باشه اما خوب دلم برای مرد جماعت کمی سوخت، فکر کنم زندگیه سختی باشه وقتی دائم فکر کنی دل همسرت جای دیگه است، خیلی سخت میشه وقتی فکر کنی، شما صرفا نقش عابربانک همسرت را داری.


نظرات 4 + ارسال نظر
بانو سرن چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 04:45 http://serendarsokoot.blogsky.com/

این مدلی زندگی کردنم متاسفانه داره اپیدمی می شه

متاسفانه رفتارهای بد زود پخش میشه و فراگیر

عمو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 19:57

یک دقیقه سکوت برای جمیع مردانی که گیر زن های بدبین می افتن

و البته برعکسش.

سپیده مشهدی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:42

درود به روی ماهتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

میتونم نظرت در مورد خیانت بدونم؟

درود به روی ماه خودت مماغ قشنگ، نه ، نظرم خصوصیه.

اف سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:37

توی مغز بعضی از خانمها
دور ازجونتون ، با گچ پر شده!

تموم بشه یه املت مهمون خودمی

والا من در مورد اون بعضی خانمها هیچ نظری ندارم، اما در مورد املت تو بسیار نظر دارم، نظرم هم مثبته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.