مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

فوتبالیستها

سلام

یادم نیست کارتون فوتبالیستها چند سال پیش از تلویزیون پخش میشد، چیزی که یادم هست اینه که جمعه ها ظهر بود و من ، خواهرم و برادرکم به همراه پدر ، بعد از نهار ، منتظر پخش بودیم و ما عاشق این کارتون بودیم، شاید نه فقط به خاطر محتوای اون، همراهی پدر در دیدن کارتون ، لذت دیدنش را چندبرابر میکرد.

دیروز که پسرکم درخواست بازی فوتبال داشت، به دلیل مشغله پدر ، من همراهیش کردم، وقتی جمله `من سوباسا هستم تو کاکرو` لحظه ای مات و مبهوت شدم ، نمیدونستم ای کارتون الان پخش میشه، نمیدونستم پسرم این کارتون را میبینه، نمیدونستم داره علاقمند میشه به فوتبال ، نمیدونستم اینقدر بزرگ شده عزیز دلم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 17:03 https://anti-efsha.blogsky.com

بله تلخ است. ولی به صورت غیرمستقیم اینو نشون میده که معلولیت باعث نمیشه که انسان از رویاهاش دست بکشه

این هم دیدگاهی هست البته

پت چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 11:53

ببخشید، نیما

حالا آرش کی بود ؟

پت چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 11:52

آرش خیلی عشقهههه

سعید چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 10:54 https://anti-efsha.blogsky.com/

سلام. یک سری جدید داره که سوبا تصادف میکنه و پاهاش قطع میشن و میره توی کما، و توی حالت کمای طولانی‌مدتش رویای این بازیها تا فتح جام جهانی رو می‌بینه، و وقتی از کما بیرون میاد خوشحاله که به رویای خودش دست پیدا کرده. البته این چیزیه که آخرش معلوم میشه. به ما هم سر بزنید

ممنون از معرفی قسمت جدید، یک خرده تلخ نیست؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.