مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

بالشت رنگین کمانی

سلام

ساعت حدود ده شب شده و پسرکم دوساعتی هست که عمیقاً خوابیده، آنقدر امروز بدو بدو داشته، که بعد از دوش گرفتن بیهوش شد(فردا صبح قبل از هفت بیدار میشه و بالای سر من هست).

بلاخره بعد از مدتها از ورود به این خانه ، مبلمان حیاط را سفارش دادیم و به خانه آمد ، به انتخاب نیما، طرح بالشت‌های مبل رنگین‌کمانی هست و امشب خوابیدن زودهنگام پسرم در کنار بارشهای پر حجم و نرم آلو و هوای خنک ، یک تجربه بهشتی برای من رقم زده(از حس خوشحالی نسبت به خوابیدن نیما عذاب وجدان میگیرم اما این چیزی از خوشحالیم کم نمیکنه)، یک کتاب جدید به دست گرفتم و توی این عیش شبانه غوطه ور میشم.فضای این خونه به ویژه در آخر هفته ها عجیب مهمان میطلبه، به خانواده ام و دوستان اصرار میکنم بیایند و همه درگیرند.

 توی ذهنم تصور میکنم گوشه حیاط مثلا دیگ آش رشته بازگذاشته بشه، روی منقل بلال باشه و ظرف هندوانه روی میز، صدای بچه ها از همه طرف بیاد و چهار نفری هم دور میز مشغول ورق باشند و من گاهی اینور سرک بکشم و گاهی اونور، از همه مهمتر هم پسرکم موی کسی را نمیکشد و حرف بد هم نمی زند و چنگ هم نمی‌زند.

امشب و حال امشبم را دوست دارم، انرژی ذخیره میکنم برای روزهایی که بر وفق مراد نیست و سخت میگذره

فعلا


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 17:45 http://Leiligermany.blogsky.com

پسر منم توی جمع به بچه ها می زد و من دائم باید حواسم بهش می بود. اوووه سخته

خیلی سخته ولی سخت‌تر میشه وقتی میبینی دیگران هم بچه تورا آزار میدم فقط قابل دیدن نیست و بچه تو تمام هیجان و احساسش نسبت به رفتارهای بقیه را با زدن نشان میده.
کوچولوتون سلامت باشه انشالا

نسیم سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 09:57

ایشالا دور همی های خوشگل و باحال بگیرین توی خونه ی جذابتون

ممنون از آرزوی خوبتون، انشالا رنگ شادی توی خونه هامون پررنگ باشه

مهتا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 14:30

تصور دیگ آش رشته و بلال روی منقل خیلی قشنگ بود

تصورش قشنگه البته هرمدل دورهمی به نظرم قشنگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.