مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مادری-پسری

سلام

پسرکم ارتباط خیلی قشنگی با پدرش گرفته، هردو خیلی خوب با هم کنار میان، آنقدر هماهنگ و عاشقانه که گاهی آژیر حسادت من به فریاد درمیاد. دقیقا زمانهایی که حس میکنم جایی تو  ذهن قشنگ پسرکم ندارم و‌اولویتش پدرش هست، چیزی میگوید که تمام دل مرا میبرد و تا حسابی نچلونمش و بوسش نکنم رهایش نکنم.

دیشب با چشمهای مشکی و‌ براقش لحظاتی خیره شد توی صورتم و گفت مامان روزت مبارک و شروع به خواندن شعر مهدکودکی در مورد مادر کرد. الهی که فدای سلول به سلول وجودش شوم، ضعف کردم برای تبریکش ، ضعف کردم برای شنیدن جمله مامان روزت مبارک، جمله ای که سالها ...

می‌دونم پسرکم علی رغم ظاهر جدیش، علی رغم صمیمیت مردانه اش با پدر، از ته دل چه محبتی داره، می‌دونم وقتی ماموریت هستم چطوری پشت پنجره بی تاب برگشتم هست، درحالیکه روزهای معمولی هیچ مدلی طرفم نمیاد، می‌دونم اگر لحظاتی توی اتاق تنها بمونم، بلافاصله میاد سراغم که مامان بیا، از پشت پنجره باد را ببینیم، باران را ببینیم، اینها را میدانم و قلبم تیر میکشد از نبودن پسرکها و دخترهایی که امسال مامانشون را خوشحال نمیکنند، نیستند که کلامی مهربانانه و مادر پسندانه بگویند ، نیستند و به شکل بدی هم نیستند.


نظرات 2 + ارسال نظر
آ . غ پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 00:49

سلام وقت بخیر
تولد اقا پسر گلتون مبارک باشه. انشالله که سعادتمند، شادکام‌، خوشبخت و عاقبت بخیر بشن در کنار شما و همسر گرامیتون
روز زن و روز مادد هم پیشاپیش مبارک و گوارای وجود غرغرو و نق نقوتون باشه.

خیلی ممنون از لطفتون به ما

فاضله چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 20:06 http://golneveshteshgh.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.