مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

صبح خنک و زیبای شما بخیر

گیج و خوابالو و شوک زده توی سرویس کارخونه. دارم تلاش میکنم کمی بخوابم و بی خوابی شب قبل را جبران کنم. یک سفر بسیار متفاوت با تمام سفرهای عمرم داشتیم. بگذریم، هرچه در سفر حس و حالم خاص بود، در بدو ورود به خانه شوکه شدم، خانه ام زیر و رو شده بود، به راحتی، دزد به منزلمان زده و من شوکه از زیر و رو شدن اتاق پسرک و خودمان، از حرفهای پلیس منگم‌که میگه خدا را شکر کنید مالی بوده و جانی نبوده.‌من اصلا دغدغه رفته ها را ندارم، امنیت خانه ام شکسته، غریبه به حریم خانه ام‌ پا گذاشته و این از همه بدتر هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 06:29 http://Nanehadi.blogsky.com

متاسفانه شوک روحی بعد از دزد زدگی،خیلی بدتر از شوک مالی هست.تا مدت ها آدم با خونه اش احساس غریبی میکنه.من حدودا ده سالم بود که برگشتیم خونه و ،خونه رو دزد زده بود،انقدر حس بدی داشت که حتی شب ها هم دلم میخواست برم پیش مادرم بخوابم.همش فکر میکردم،یه بار اومدن داخل خونه،نکنه دوباره وقتی ما هستیم بیان.ولی میگذره و فراموش میشه.به خودتون زمان بدید.

متاسفانه همین اتفاق برای خودم و پسرم افتاده، پسرک البته درکی نداره ولی احتمالا در اثر یر و صدایی که من داشتم تنها تو اتاق نمیره ولی خودم اصلا نمیتونم تو اتاقها برم و دائم توهم حضورشون پشت پنجره را دارم. حسم اینه که دوباره برمیگردن حتی اگر ما توی منزل باشیم

سوگند شنبه 1 آبان 1400 ساعت 22:42

وای متاسفم ..‌‌.. شوک روحی بدی رو تجربه کردید ... خدا ازشون نگذره ..... خدا شکر خونه نبودید

امیدوارم خدا کمکشون کنه مسیر زندگیشون از راه دیگه ای بگذره، اتفاقهای خیلی بدی میتونست بیافته، واقعا جای شکر داره

خاموش شنبه 1 آبان 1400 ساعت 12:06

سلام انشالله که هرچه زودتر اموال از دست داده رو دوباره به دست بیارید .اگر اشکالی نداره یک سوال داشتم ایا بالکن ودر ورودی شما نرده وحفاظ داره ودزدها از کجا وارد خانه تان شده اند اگر بتوانید جواب بدهید ممنون میشوم.

سلام. احتمالا بازگشت اموال کمه، اما مشکل اصلی، شوک روحی همگی ما هست، تجربه بسیار بدی بود.
از پنجره اتاق پسرم وارد وارد شدند و متاسفانه به لیل اینکه خونه هنوز پایان کار نداشت، حقاظ نصب نشده بود. البته امروز دیگه حفاظ نصب میشه ، چون من حتی وارد اتاق هم‌نمیتونم بشم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.