مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مهدکودک

سلام

حال و احوال شما؟

خوشین با بوی دلبر پاییز؟

از زمان ورود پسرک کابوس داشتم که اگر پرستارش نتواند همکاری کند، توی این شهر ، تنها چه کنیم؟ کابوس اتفاق افتاد و با دوروز گشتن یک مهدکودک فوق العاده پیدا کردیم، خیلی از فاکتورهای مهم ما را داره و از همه مهمتر پسرک بسیار دوستش داره، به میشه از خستگی، روزی صدبار دوربین را چک میکنم و میمیرم از لذت دیدنش، پشت میز ، توی اتاق خواب، توی اتاق بازی، پشت نیز غذاخوری و‌...

مدیر مهد خانم محترمی بود که حدود یک ساعت تلفنی باهام حرف زد، تمام دغدغه هام را گفتم و شنید و دونه دونه جواب داد. آخرش همسفر گفت ببخشید خانم، همسر من کارش تضمین کیفیته، عادت داره همه جا را ارزیابی میکنه.فعلا آرومم و خدا کنه این مهد و ادعاهای مدیر ، اشتباه از آب در نیاد.

*طبق معمول اوضاع کارم به هم‌پیچیده و روزهای سختی را گذراندم، البته یکسال گذشته کلا روزهای سختی بوده و تقریبا علت مشکل خودم بودم با یک رفتار غیر حرفه ای درکار و اعتماد بیجا،  اشتباه کردم و خیلی هم سنگین دارم هزینه اشتباه را میدم، انشالا که آدم بشم و عبرت بگیرم.یک جورهایی همه بدنم داره آلارم میده که کم آورده جلوی این حجم استرس. هفته گذشته مجبور شدم چکاپ قلب برم و یک اتفاق بامزه افتاد. من تا حالا تجربه چکاپ قلب نداشتم و با نوار قلب و اکو اصلا آشنا نبودم. برای اکو که خوابیدم ، تصویر قلبم که نمایش داده شد، چیزی شبیه سونوگرافی بود، صدای قلبم که را که شنیدم، یک چیزی توی دلم‌منفجر شد، دکتر حرف میزد و حرف میزد و من بدون شنیدم ، شاهد تصویری بودم که بارها و بارها آرزو کرده بودم ولی اتفاق نیفتاده بود.تخت سونوگرافی نبود، صدا هم صدای جنین نبود اما همه آنچه اتفاق افتاد، انگار واقعی شدن یک رویای چندساله بود و بعد هم آرامش.لحظه ای از ذهنم گذشت نوش جان تک تکان که این لحظه را تجربه میکنید، حس میکنید.

بگذریم، تا حالا شش صبح سرسره سوار شدید؟  توی پارک حتی سگها هم نبودند اما من و پسرک بودیم، از ته دل میخندید و من هم از ته دل عشق کردم. مدل به مدل هم دوتایی از سرسره پایین اومدیم، جایتان خالی حسابی.

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 18:23 http://golneveshteshgh.blogsky.com

شاد باشید

ممنون از لطف و مهربونیتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.