مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

تو روحت

سلام

حال و احوال شما؟

حتما خیلی از شما با سیستم طوطی وار بچه ها برای تقلید از حرفها و رفتارهامون آشنا هستید. تا کوچولو هستند ، تقلیدهاشون خیلی بامزه هست و حال و احوال آدم را عوض می‌کنند البته امان از اون موقع که چرت و پرتهای داغون رفتاری ما را تقلید کنند، اون رفتارهامون که خودمون هم چشم دیدنش را نداریم و طاقت نداریم یکی هم به رومون بیاره و نشونمون بده.

خلاصه پسرک دیروز تو چشم من و همسفر نگاه کرد و گفت تو روحت، خیلی جدی گفت تو روحت.برای جلوگیری از تشویق شدندش، خودم را توی بالکن پرت کردم و پوکیدم از خنده(در گوشتون بگم که عاشق فحش دادن بچه ها با زبان بچگونه هستم، دوستی داشتم که پدرش بسیار بدزبان بود و مدل به مدل فحشهای مربوط به آناتومی بدن آقایان و خانمها را یاد بچه داده بود، وقتی بچه میگفت... یا ...من میمردم از حس خوب کلام کودکانه اش و البته به جان خودم جلوی بچه نمی خندیدم).

تو روحت اصطلاح رایج منه، از دیروز تا حالا فکر میکنم دیگه چه غلطی میکنم که این جوجه داره توی ذهنش ثبت میکنه؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سرن سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 00:40 https://serendarsokoot.blogsky.com/

پسر امروز عصر به یه خانمی به تقلید از سریال مردم معمولی گفت جووون ماسکت رو بزن
خانمه شنید یابو ماسکت رو بزن
بعد که به جان گفت،جان گفت من اینو نگفتم . که البته خانمه با شخصیت بود و عذرخواهی کرد از جان.بعدم ازم پرسید مامان اینی که این خانم گفت چی هست اصلا

عزیزم، تقلیدهاشون خیلی قشنگه. ایشالا همیشه لبش خندون باشه پسر گلت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.