مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یک قدم مانده به ۴۰

سلام

روز تولد هرکدوممون یه روز خاص تو زندگیمون حساب میشه، حداقل برای خودمون. روزیه که اومدیم تا پرونده زندگیمون را بسازیم

خیلی سالها انتظارم از این روز زیاد بود اما امسال به آرامترین و زیباترین و ساده ترین شکل ممکن گذشت. یک عود روشن و یک برش چیزکیک و دو فنجان چای. چند دقیقه صحبت که این روزها خیلی کم پیش میاد در کنار چند شاخه گل.

رسیدن به سن و سالهای این روزها خیلی دور از ذهنم بود، خیلی خیلی. حالا که رسیدم ، حس میکنم روزهای زندگیم مثل ماهی از توی دستم در حال سر خوردن هست. حس میکنم دقیقه های زندگیم خیلی مهم شدند. یک زمانی هدفهای زندگیم برای حال خوب داشتن و خوشحال بودن، پست خاصی توی کار، خونه تو فلان محله، فلان سفر و ... بود اما الان، فقط و فقط لحظه حال را میخوام.هیچ اعتباری به روزهای آینده نیست و البته که گذشته هم از دست رفته.

۳۹ سالگی مبارکم باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 20:05

سلام مریم جان
تولدت مبارک و با ارزوی بهترین ها در کنار خانواده عزیزتون

سلام. ممنون سپیده عزیز

نسرین پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 09:58

تولدت مبارک باشه مریم عزیزم، برات یه دنیا ارامش و لذت بردن از حال آرزو میکنم

ممنون دوست عزیز از تبریک و آرزوی خوبتون.

زهرا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 11:20

مریم عزیز تولدت مبارک.
امیدوارم در کنار همسفر و نیمای عزیز بهترین ها برات رقم بخوره

ممنون از لطفتون زهرای عزیز
انشالا شما هم در کنار عزیزانتون لحظات خوبی داشته باشید

نجمه سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 08:18

سلام عزیزم
تبریک میگم بهتون
با ارزوی بهترین روزها برای شما و خانواده

سلام
ممنون از لطف شما نجمه عزیز

وینا دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 21:40

تولدت مبارک خیلی خوبه که سی ونه سالگی به این نتیجه رسیدی چون برای این نتیجه گیری خیلی جوونید

ممنون از لطفتون، احساس میکنم از زندگی راضی نباشم باختم . چشم به هم بزنم اینجا از یک قدم مانده به ۸۰ دارم مینویسم

مهروماه دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 17:25

تولدت مبارک باشه مریم جون برات آرزوی یه زندگی سرشار از آرامش و شادی درکنار همسر و گل پسرت رو دارم
منم مریم هستم و دقیقا دوماه دیگه ۳۹ ساله میشم

ممنون از لطفت مریم عزیز
دیدن همسن و سالها حس خوبی میده.
تولدتون پیشاپیش مبارک

عابر دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 14:43

مبارک باشه صد تا دیگه مثل این روز رو با پسر و همسرت ببینی انشالله

ممنون از لطفت دوست عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.