مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مشنگیهای یک مامان جوگیر

سلام

مدتهای طولانی دنبال یک مدل لیوان بودم که آب از توی اون بیرون نمی‌ریزد. از بس که پسرک آب را میریزه روی زمین و همه چیز را میریزه توی لیوان،خیلی این مدل لیوان کمکم میکرد.

چند روز پیش پیدا کردم،خیلییییی به نظرم گرون بود ولی چون خیلییییییی دنبالش گشته بودم احساس کردم باید بخرم. ۲۵۰ هزار تومان نازنین را تقدیم فروشنده کردم . با خساست منکه آشنا هستید انشالا، هزار بار این پول را توی سرم برای هزارجای  دیگر هزینه کردم و آخرش گفتم فدای سر پسرک .

چشمتان روز بد نبیند، وروجک لب به لیوان نمیزنه و همین مسئله مبلغ لیوان را توی سرم هزار برابر کرده. هنوز به آینده امیدوارم، شاید انشالا دو قِران  از پول لیوان با دو قُپ آب خوردن زنده بشه.

فعلا تا بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.