مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

از روزهای هفته سوم

سلام

یکی از قسمتهای بد درگیری کرونا برای من حضور هرروزه در درمانگاه برای تزریق سرم و یکسری چرت و پرت درون اون بوده. دو هفته اول توی یک مرکزی میرفتم که بسیار خلوت بود. بعد از دو هفته به دلایل مختلف مجبور به حضور در خانه پدری شدم و خوب طبعا درمانگاه جدید. محل جدید بسیار شلوغه، خیلی خیلی شلوغ و بدتر از اون حضور تعداد زیاد کودک هست. امروز در بخش تزریقات ۷ کودک در زمان حضور یک ساعت من سرم زدند و خوب تجربه شنیدن گریه ها و فریادهای این فرشته ها بسیار تجربه دوست نداشتنی بود. تمام مدت سعی کردم از فرشته های مراقب بچه ها بخوام درد این بچه ها کمتر بشه .

از تصویرهای بد دیگه این روزها حضور زیاد در کنار صندوق درمانگاه ها و نراتزوری درمانی و مشکل پرداخت بیماران هست برای رقمهایی نه چندان بالا. زیاد دیدم مردها و زنانی با چهره های مضطرب از نگرانی بیماری و درمانده از پرداخت هزینه های زیر صد هزارتومان. چندتا تصویر قفل شده توی ذهنم  و کنار نمیره.نمیدونم  چوب جادویی لازمه، قدرت ماورائی لازمه، چی لازمه برای کمی کم کردن درد تمام نشدنی مردممون.

یک مورد بی ربط، من ارادت زیادی به دکتر نم.کی وزیر بهدا.شت دارم. تلاش زیاد ایشون در زمینه هایی که توی کار باهاشون برخورد داشتم را دیدم و یکی از پرتلاشترین و باوجدانترین انسانهای توی زمینه خودش دیدم. چون این روزها هجوم زیادی را دیدم به ایشون دلم خواست فقط اینجا اسمی از ایشون برده باشم. در رابطه با کثیف بودن دنیای سیاست و البته کثیفت بودنش توی مملکت خودمون خوب فعلا جانی برای تایپ کردن ندارم.

روی تخت که میخوابم خیره به سقف زشت، یک چیزی را با خودم تکرار میکنم که قطعا سهم ما از زندگی روزهای قشنگتری هم خواهد بود،قطعا دنیا قرار نیست همیشه خودش را از پشت ماسک به پسرم نشون بده و زیباییهاشرا ذخیره کنه برای نسل‌های بعد.

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:56

سلام ، امیدوارم خیلی زود مراحل درمان رو طی کنین .... چون می دونید مشکلات روحی هم داره ، صبور تر باشید ... هر کاری بکنید که روحتون آروم باشه ..... مواظب باشید و به نظرم به درمان های خانگی هم به موازات مراقبت های پزشکی توجه کنید .... اللهم اشف کل مریض .... آمین

سلام. ممنون از لطفتون
درحال اتمام قسمتهای سختش هستیم خدا را شکر.

سحر یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:32 https://roya-94.blogsky.com

امیدوارم زودی بهتر شین
استراحت کنین و عجله نکنین برا سرپاشدن تاحدامکان
کرونا یه جوری کل توان بدن رو میخوره
من از علاعم روحی و روانی ک داد خیلی ترسیدم
اگر براشما هم اتفاق افتاد نگران نباشین
ممکنه دوره ای از افسردگی رو هم حس کنین
اما بهتر میشه
دعا میکنم خوب بشین

ممنون از لطفتون. علائم روحی آزاردهنده ای داره. فکر میکنم زمان بهبود روح و روانم خیلی طولانی‌تر از جسمم بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.