مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

covid 19

سلام

حال و احوال بهاری شما بخیر باشه انشالا

از آخرین پستی که نو شتم بارها و بارها توی ذهنم برای اینجا مطلب نوشتم اما نشد اینجا ثبت کنم. تعطیلات عید متفاوتی را با حضور نیما گذراندیم و صادقانه بگم بسیار سخت بود و پر دردسر.از همه خاص‌تر هم شرایط سختگیرانه شرکت بود برای عدم ابتلا به کرونا و مقررات سختگیرانه برگشت به کار.

اولین تست من منفی شد و با خیال راحت پا به شرکت گذاشتم و سه روز بعد با هجوم انواع علائم مجبور به تکرار تست شدم. لحظه دریافت جواب مثبت تست یکی از لحظات تلخ زندگیم بود. نه برای نگرانی خودم برای تمام آنها که با اونها در ارتباط بودم.تمام علائم با دیدن نتیجه مثبت تست با چندبرابر قدرت در وجودم ظاهر شد و بلاخره بعد از ماهها تعقیب و گریز در دام ویروس افتادم. ۸ روز گذشته چه برای خودم و چه برای همسفر و البته پسرک جزء سختترین روزهای زندگیمون بوده. باور نمیکردم نفس کشیدن ساده، حرف زدن معمولی، نشستن، بلند شدن روزی جز آرزوهای دست نیافتنی شود .نگرانی‌های عجیب و غریب پدر و مادرم و تمام دوستانم را هم اضافه کنید به این حجم درد و البته عذاب وجدان مبتلا کردن دوستی را که به هوای تست منفی اولیه خیلی راحت و بدون ماسک در کنار هم نشستیم.

کلیشه ای حرف نمیزنم اما اگر کمی از رنج و دردش را بشناسیم رعایت کردن قوانینش خیلی ساده تر خواهد بود. نمیدانم تهش به کجا میرسه. در حال حاضر یک مسیر مذاب سوزاننده از گلویم تا ریه هایم در جریان است. حس تهوع و سرگیجه هشت روز است که امانم را بریده. تبعات کار هم بماند فعلا.

بعد از ۸ روز تازه تونستم گوشی دست بگیرم. مواظب خودتون باشید لطفا. تجربه اش با شنیدنش خیلی خیلی متفاوت هست.

نظرات 4 + ارسال نظر
عابر سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 10:36

سلام. بهتر شدید به امید خدا؟

سلام. ممنون. غیر از مشکل تنفسی تقریبا بقیه علائم حذف شده

وینا سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 10:23

سلام امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب بشه خدا شما را برای عزیزاتون نگه داره درست میگید واقعا بیماری موذیه ما هم خونوادگی حدودا بیست روزیه درگیرم ولی خدا را شکر رو به بهبودیم

سلام ممنون.‌بهترم
انشالا همه خانواده سریعتر بهبود پیدا کنید

سهیلا دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 12:41 http://Nanehadi.blogsky.com

انشاالله هر چه زودتر خبر سلامتیتون رو بدید.شنیدم جواب مثبت یعنی مثبت،ولی جواب منفی معنیش نداشتن ویروس نیست.

ممنون. بله جواب مثبت قطعا صحیح هست البته علائم هم تایید میکنه وجود ویروس را.

عابر یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 10:52

سلام. سال نو مبارک باشه امیدوارم که زودتر سلامتی حاصل بشه، والا تازگیها هر کی میگیره متاسفانه نمیدونه چطوری مبتلا شده و خوب این کار رو سخت میکنه انگار تقدیر و بخت و اقبال هم پا گذاشته این وسط. دور باشه مریضی از همسر و پسرتون. امیدوارم خیلی زود سرپا بشید

سلام.ممنون از لطفتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.