مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

حتما همه شماها حس کردید وقتی چیزی را محدود دارید، چقدر ارزشش براتون افزایش پیدا میکنه، یکی از چیزهایی که من کم دارم وقت هست، به ویژه وقت با پسرک بودن را.

فکرش را بکنید ماموریت روزانه ات زود تر تمام شود، حتی زودتر از ساعتهای روتین کارت، بروی کنار درب مهدکودک، پسرک را بخواهی، پسرک خوابالو خوابالو تو بغل مربی مهد ، کمی چشمش را بازکند، نگاهش به تو بیافتد و ناگهان دستهایش را بازکند  و جیغهای سرخوشانه بزند و بچسبد به تو. نمیتونم حال خوشی که توی رگهام رفت را توصیف کنم، نمیتونم لذت سه ساعت بیشتر در روز دیدنش را توصیف کنم.

حال دلتون خوش باشه الهی



نظرات 5 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 10:03

وای از تصورش دلم ضعف رفت خوش باشید همیشه کنار هم

ممنون از آرزوی خوبتون

هدیه جمعه 19 مهر 1398 ساعت 08:33

ممنون از توضیحاتتون انشالله سالهای سال به خوشی در کنارهم باشید
راستی در مورد برخورد خواهر زاده هاتون با بچه هم بنویسید باید جالب باشه چون شما رو خیلی دوست داشتند

خواهش میکنم، ممنون از آرزوی خوبتون
بچه ها خیلی خوب استقبال کردند، خیلی درگیر جزییات نشدند اما به شدت دوستش دارند

مهدیه چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 13:06

الهی در کنار هم روزهای خوشتری رو بگذرونید.

ممنون از آرزوی خوبتون

هدیه سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 16:16

سلام خانم مریم خانم عزیز
راستش از سالها پیش مطالب وبلاگتون رو میخونم ..وشرایطم شبیه شماست..
الان بچه ای که بهتون دادن چند وقتش بود؟ ..شرایطش بهزیستی چطوریه؟ سخته؟ اگه مستاجر باشیم نمیدن؟
پدرو مادرش معلومن؟..اونوقت بعدا مدعی نمیشن؟
ببخشید نخواستین تایید نکنین

سلام هدیه عزیز
پسر من ۶ ماهه بود. شرایط سخت نیست، طولانی و کلافه کننده هست.خانه داشتم معیار نیست اما باید شرایط مالیتون نشون بده میتونید یک شرایط زندگی مناسب برای کودک ایجاد کنید.
بهزیستی هیچ اطلاعاتی از خانواده بیولوژیکی کودک نمیده و اگر در آینده هم پیدا بشن، دادگاه تشخیص میده اونا صلاحیت دارن یا خیر.

سهیلا سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 12:57 http://Nanehadi.blogsky.com

ولی بعدا پسرک به مادر تحصیل کرده و شاغلش افتخار میکنه.همونطور که من به مادر معلمم افتخار میکردم و همیشه یکی از مهمترین افتخاراتم بود.

خوشحالم برای مادرتون، انشالا زندگی همینطور پیش بره برای من هم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.