مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماه بهاریتون

اولین روز محشر بهاری به خیر باشه براتون

جای شما، یکی از متفاوتترین روزهای زندگیمو دارم تجربه میکنم.  در حال بازدید از یکی از فوق العاده ترین کارخانه های آلمان هستم و با یه دنیای شدیدا متفاوت کاری روبرو شده ام، بسیار تجربه پرهیجان، پراسترس و باحالی دارم و البته که کنار خانواده نیستم و مهمانی ظهر مادربزرگم با فسنجان و بقیه چیزهای فوق العاده اش از دست داده ام ولی میگذرد.

دیشب مهمان یک شام بودم و زهرمارم شد از شدت استرس، یعنی پوکیدما، از بس که موقعیت جدید برایم خاص بود و البته به محض رسیدن به هتل، از شدت هیجان پشت سرگذاشته، بیهوش شدم از خواب و همسفر طفلکی، خیلی غریبانه سال را تحویل کرد به صورت مجازی در کنار خانواده هایمان.

فعلا تابعد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.