مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

صبح سرد و قشنگتون به خیر

یک عدد مریم منجمد با دستهای چروک و  شت داره پست میزاره،نمیدونم چرا دستهام  اینجوری میشن تو سرما، تازه یک لاک صورتی هم روی ناخنهام هست که به حول و قوه الهی تیکه تیکه لب پر شده و منتظر یکی هست که بیاد و درستش کنه.

جایتان خالی در مصاحبه سفارت گند زدم، یعنی ریشه گند از من نبود و دوستان مشنگی که اونجا نشستند تا کار فلک زدگانِ غرب دوست را راه بیاندازند مقصر بودند، اما از آنجاییکه کار من گیر آنها بود و دستم زیر ساطورشان، اعتراضم به جایی نرسید. فعلا منتظرم ببینم چه می شود.تنها کاری که کردم این بود که به سفارت فخیمه ایمیل زدم و درد دل کردم که آقا شما اومدید درستش کنید ، زدید چشم قضیه را هم کور کردید. اگر جواب درست و حسابی دادند انشالا امیدوار میشوم که زندگی هنوز خوشگلیاشو داره.

یک سوتی داغون هم در زمینه عکس دادم که میام تعریف میکنم، الان وقت لاموجود.

فعلا تابعد

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا شنبه 3 آذر 1397 ساعت 09:41

سلام
امیدوارم مصاحبه سفارت نتیجش مورد دلخواهتون باشه.
پس چی شد این سوتی داغون؟

سلام. فعلا من هم امیدوارم.
آقا زندگی من کلا سوتیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.