مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


سلام. صبحتون بخیر

جایتان نه چندان خالی،در جلسه ای طولانی و پر حرف و حدیث و پر حاشیه گیر افتادم. بسیار گرمم شده ولی نمیدونم چرا دیگران اصرار به روشن بودن سیستم گرمایشی دارند. یک عالمه از این دیگران  همینجوری بحث میکنند. بحثهایی میکنند ها،کم مانده بعضیهایشان همدیگر را قطعه قطعه کنند،البته با لبخند.یک موقعهایی شبیه این موقعیت از خودم میپرسم من دقیقا اینجا چه غلطی میکنم؟

شماها خوبین؟ خبرهای خوب رامیخواهید بدانید؟

سینما دوستان عزیزم، از جمعه ساعت ۸ صبح پیش فروش جشنواره شروع میشه. امیدوارم ساعتهای فیلم و باقی قضایا هم با برنامه های من مچ باشه تا بازهم بتونم فیلمها را ببینم و بیام اینجا غر بزنم که ای وای....چقدر تلخ و بد و مزخرفن.

*هورااااا امشب زندوکیل جانم.

**چرا این جلسه کوفتی تموم نمیشه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان طهورا دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 16:29

من این جور موقع ها خوی دقت میکنم ببینم آدمها تو بحث کردن چه اشتباهاتی میکنن تا یه وقت من از اینا سوتی ها ندم و موقع صحبت کردن از دایره منطق خارج نشه حرفام.شما هم همین طوری سرتو گرم کن تا جلسه تموم شه

والا من دقت کنم،بیشتر سوتی میدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.