مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

بسیار بسیار خسته و با اخلاق نقطه چینی از سرکار برگشتم، تمام مسیر را به اینکه میخوام برم استخر و بپرم تو‌آب فکر کردم و سعی کردم ذهنم از هرچی کار و غیر کار و غیر استخر هست خالی بشه، شنگولانه کیف استخرم را از تو‌ماشین برداشتم و دویدم به سمت ورودی تا چیزی از همین یک ساعت باقی مانده را از دست ندهم، کلی هم قربان صدقه  صاحب استخر رفتم که حالیش شده ممکنه خانمی هم پیدا بشه بخواد بعد از ساعت ۶عصر بیاد آب بازی، اما...

تا حالا شده خواب باشید و یک  بی نمکی  آب سرد روتون بریزه؟وقتی گفتند مدتیه سانس عصر را به آقایان اختصاص دادند بسیار حالمان گرفته شد، بسیار که میگم یعنی بسیارها...خیلی کار ناجوانمردانه ای بود، حداقل شش هفت استخر در نزدیکی منزل ما هست که تمامشون وقت بعد از ظهر به بعدشون به آقایون اختصاص داره، یعنی هیچ کسی نیست که فکر کنه شاید خانمهای شاغل هم بخواهند توی هفته  استخر برن؟ دلم از غصه میخواست گریه کنه، فقط همینجا بود که آنهم پر.

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:08

سلام. امیدوارم الان دیگه حالتون خوب شده باشه حالا چه با گریه چه بدون گریه. خوب شده حالتون؟ چرا اخر متنتون نوشتین "آنهم پر "؟!
اما درک میکنم که چه ضدحالی میشه .
نمیدونم قبول دارین یا نه؟ اما به نظر من کار فول تایم خانمها را فرسوده میکنه با توجه به روحیات لطیفشون و همچنین مسوولیتهای توی خونه.

سلام، ممنون. حال خوب و بد ثابت نمیمونه، خوبه که هردو‌میگذره.استخر در تایم شبانه به آقایون اختصاص داده شد، پر یعنی پرید.
والا من خیلی مشتاق کار فول تایم نیستم، شما کار نیمه وقت پیدا کنید من با سر میرم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.