مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

احتمالا خیلی از شماها موقع گوش کردن آهنگهای مورد علاقتون، با آهنگ همراهی میکنید و‌میخونید. از آنجاییکه صدای خواننده مورد علاقتون را میپسندین،  صدای خودتون را هم که در میان صدای خواننده گم شده حتما میپسندید.من هم دقیقا همینطور بودم و باید صادقانه بگم بسیار هم از خوندن خودم لذت میبردم،  توی پیچ و خمهای جاده و تو تعطیلات عید تصمیم گرفتم صدای خودم را ضبط کنم و ای وای من، باورم نمیشد صدایم اینقدر داغون باشه، یک داغون میگم، یک داغون میشنوید، نمیدونم چرا اینقدر تفاوت بود بین صدای خودم و صدای ضبط شده، از همسفر که پرسیدم واقعا همیشه صدایم اینطوری بوده، نگاه مظلومش جواب واقعی را داد.خیلی حالم گرفته شد، خیلی خیلی تصور بهتری داشتم از خواندنم. از اون موقع هر موقع آهنگی پخش میشه ، صدای من هم که در میاد، یادم میاد که محصول خروجی از گلویم اونی  نیست که خودم میشنوم، دلم به حال شنونده ها میسوزه اما چون صدا خود جوش میاد بیرون، نمیتونم حبسش کنم، ترجیح میدهم که بی خیال دلسوزی بشوم، پس میخونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سرن دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 16:46 http://serendarsokoot.blogsky.com/

شاید داشته اذیتت می کرده. آخه معمولا آدما از صدای ضبط شده ی خودشون توقع بیشتری دارند و اصلا فکر نمی کنن این باشه! منم دفعه اول خیلی حالم گرفته شد اما دیدم اطرافیان دقیقا همون صدایی که برام غریبه اس رو دوست دارن موقع خوندن! (حالا فکر کن اگه اونی که خودم فکر می کردم از گلوم در می اومد چه می کردن)

نه عزیزم، کلا داغون بود صدایم، بنده خدا تا حالا مراعات میکرده چیزی نمیگفته. اما به هرحال چون خوندن حال خوبی میده،من همچنان میخونم با اعتماد به نفس زیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.