مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

رو زهای من

شدیدا مشغول خاله گری هستم و البته سعی تلاش برای اینکه مهمانهایم از حضور در منزلم خوشحال باشندو در کنارش همسفرم هم حس خوب سالگرد این روزهخای با هم بودن را حس کند و البته قبول دارم در چند جبهه کار کردن سخت است.

ا



نظرات 2 + ارسال نظر
غزال پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 17:20 http://yaldayeshab.blogsky.com

سالگرده ازدواجتون مباااااررررکککک

ممنون عزیز دلم، یازده عدد زیادیه، نه؟آدم یک چشم میبنده و میبینه سالهای سالگردش چند رقمی میشن.

سپیده مشهدی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:21

سالگرد ازدواجتون مبارک مریمک جان

ممنون عزیزم، یک عالم سال گذشت، من هنوز فکر میکنم تازه متا هل شدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.