مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

فعلا همینجوری

سلام

اگر انرژی داشتم الان یک عکس میزاشتم که ببینید اول هفته ای چه به سرم اومده از بس که از اول صبح مثل فرفره دور خودم چرخیدم، بنایی میکردم امروز کمتر پاغون میشدم، در حد مرگ تشنمه.

*قرار نبود پست نق نقی بزارم، سلام اول یک پست آخر هفته ای را نوشتم و احضار شدم و....،فعلا چرکنویسه، برم خونه. حالم اوکی بشه میزارم.

*در تمام عمرم حس حسادت را تحربه نکرده بودم، امروز تجربه کردم، چندشناک و مزخرفه. احساس کردم میتونه دیوونم کنه، پست محشر افروز را دیدم، سعی کردم فکر کنم این حسم تنفسه NO2 هست، مثل بچه آدم روبراه شدم، ممنون دخترک پرانرژی.

*درسته آدمی که داره با تصمیم خودش روزه میگیره  نباید از غذا خوردن دیگران شاکی بشه، ولی باور کنید میشه کمی فقط کمی به خاطر همکارانمان یا دوستانمان  مراعات کنیم، آخه آدم با انصاف میاد تو کارخونه بادمجان کباب میکنه، میرزاقاسمی را با اون بوی کشندش درست میکنه، امروز شکنجه شدما...

برمیگردم

نظرات 4 + ارسال نظر
اف دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:20

سلام عزیزکم
ملت رعایت که نمیکنن هیچ
بعضیشون دوراز جان همه شعور هم ندارن!!

مرمر جانم خوشحالم باعث شدم یک حس بد حتا ، ازت دور بشه
امیدوارم تمامشون رو به دست باد بسپاری
دوسِت دارم
می دونی که

سلام به روی ماهت
عزیزم من واقعا انتظار سخت گیریه دیگران به خودشون را به خاطر عقاید خودم ندارم، فقط در مورد میرزاقاسمی ناتوان میشم.
منم دوست دارم دخترک .

عمو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:51

جهاد اکبر، جهاد شماست
در تابستان گرم
با رییس نفهم
با بوی میررا قاسمی
الله اکبر
همانا اگر در این مسیر روزه از فرط گشنگی و تشنگی قالب تهی کنید به مقام شهید نایل میگردید.

جدی جدی امسال برام روزه گرفتن از هرسالی سختتر شده، یعنی هنوز بوی آن بادمجون کبابی تو مشاممه، فقط همت درست کردنش نیست

بانو سرن شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:20 http://serendarsokoot.blogsky.com/

موقع افطار و سحر من رو دعا مریم

عزیزم انشالا که هرچی بهترینه برامون پیش بیاد. خوشحالم دوباره پیدات کردم.

سپیده مشهدی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:05

خدا قوت مریم جان

والا بنده فقط در کل خاندانمون روزه میگرم ...بعد میان جلو من غذا میخورن...میگن: میخوام ایمانت رو بسنجیم و ثوابت رو بیشتر کنیم...
هر چی هم مامان میگه گناه داره بچم...متوجه نمیشن

ممنون عزیزم،
تنها روزه گرفتن خیلی سخته ولی حتما خوب سنجیده میشی
این بوی بادمجان کبابی عجیب منرا اذیت کرد امروز.حسابی پوسختم ضخامت پیدا کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.