مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

نیمه شب

حال و هوای چهارشنبه شب یک انرژی به آدم میده که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، بااینکه مثل هر روز سرکار بودم و پر از کمخوابی اما یک انرژیه خوب از فکر اینکه فردا قرار نیست با آلارم گوشی بیدار بشم، منو پر از حال خوب کرده و خواب را پرانده.

*کتاب میخونم، چای مینوشم، با همسفر چسبیده به لب تاپ کل کل میکنم، عشق میکنم.

**متاسفانه توی یک شرط بندی  با همسفر، سینما رفتن فردا شب را از دست دادم(فعلا)، هی دارم فکر میکنم آیا زیر قول و قرار بزنم که نمیشه، ناجوانمردانه است، از روشهای اغفالگرانه استفاده کنم بازهم ناجوانمردانه است، آرزو میکنم خودش دلش به رحم بیاید و شرط بندی را بشکند و ...


نظرات 6 + ارسال نظر
طرلان جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:12

سلام عزیزم،چطوریا هستی،این برا. پست قبلیه خواستم بگم روزمه تو بفرست انقدرم نگران این دکتر استثمار گرت نباش اون خودش یه فکری به حال خودش میکنه...بعدشم برای این پستت عاشقتم که انقدر عشق فیلم دیدنی آخه... خب یه فیلمی با یه ژانری ببر که اونم دوست داشته باشه خب

سلام خانم خانما، ممنونم از حضورت، رزومه را که میفرستم، انشالا که جای خوبی پیدا کنم.
فیلمها را دوپست داره، مشکل اینه که همیشه کار داره و باید برای تفریح هلش بدی.

سپیده مشهدی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:29

مشهدی جماعت...
خیلی خانواده دوست هست...
تا ببینه ضعیفش خدایی ناکرده غم تو چشم و چالشه...
خودشو به آب آتیش میزنه
برو...حله...خیالت تخت

کیا؟؟؟؟؟مشهدیا؟؟؟خیلی، خیلی خانواده دوست هستند، منتها خانواده خودشونو خیلی دوست دارند مادر جان.

سیمای پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 10:22

من این حسو به چنج شنبه بعد از ظهر دارم
من که میگم میبرتت

حس خوبیه، چهارشنبه پنجشنبه اش مهم نیست، خود حسه مهمه.
من به امید همین حرفهای شما زندم.

اف پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:00

گولش بزن!
بگو حالا که باختم ، میخوام یه سینما مهمونت کنم

دقیقا دارم رو همین پروژه کار میکنم، به عنوان هدیه میخوام ببرمش سینما.

عمو پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 08:40

بهش قول فالوده بستنی بده
خود ش اغفال میشه

آخه وقتی خودش داره قول فالوده بستنی میده، تا من برای یک فیلم تا اونسرررررر دنیا نکشونمش، چطوری خودم همین قول را بدم؟؟؟

نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 07:05 http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
98651

سلام، ممنون که دوباره به اینجا اومدین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.