مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

شاید امشب به طلوع صبح فردا نرسه

میدونید تو دقایق آخر ساعت کار چی میچسبه؟ صدای حمیرا(همون که میگه شاید امشب به طلوع صبح فردا نرسه) پخش بشه و تمام خستگی روز از تنت بره بیرون.

انشالا دونه دونتون روز خوبی داشته باشین.

نظرات 4 + ارسال نظر
هدی32 شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:10


مریمی تکی حرف نداری یه دونه ایی عزیزمییییییییییییییییییییی

الان که من کلی خوش خوشانم شد با این تعریفها.

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 14:51

من عاشق اون اهنگم ک میگه
مثل تموم عالم حال منم خررررابههه :)))

فریما من عاشق بیشتر آهنگهای قدیمی هستم،خیلی از دوستان تعجب میکنند از سلیقه قدیمی پسندم اما واقعا اونها جور دیگری به دلم میشینه

رویا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 03:10 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

مریم جون تولدت مبارک عزیزم
با آرزوی بهترین ها

ممنون دوستم از تبریک و آرزوی خوبت

سپیده مشهدی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 16:40

ای جونمممممممممممممممممم
خدا قوت
من این آهنگشو نشنیدم

عزیزم لینک دانلودش را گذاشتم. اسم آهنگ ده بهار هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.