مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

صبح شنبه

یک سلام زود تند سریع تا دوباره به تولید احضار نشدم.

خوبین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من هم خوبم.

*از خانه پدری برگشتم و البته طبق معمول میرویم که مثلا سبکبار برکردیم ولی خوب...بی خیال.

*در راه خانه پدری گوش همسفر را بیچاره کردم از بس که همای را با صدای بلند پخش کردم تا او باشد که وقتی میداند  من برای جایی پرپر میزنم، بی خیال نباشد، به خانه پدری که رسیدیم خواست که شکایت منرا به اهل خانه کند (خوب میداند انجا نازش را میخرند و هرشکایتی از من با گوش دل شنیده میشود،خانه خودمان را میگویم، نه خانه پدری همسفر) پدر جان گفت، بابا غصه نخور کنسرت کنسل شد، آه از نهادم برآمد، کلی امیدوار بودم اینبار که نشد، دفعه بعد میروم،دوستان از خواب بیدار شدند و یادشان آمد که بله، باید لغو شود.

*همچنان مثل ... رزومه میفرستم اینور و آنور، انجاییکه من میپسندم انها نمیپسندد، انجاییکه انها میپسندند من نمیخواهم. خدا خودش یک تعادلی بین خواسته های من و ساعت کاری جاهای دیگر و شرایط ریز و درشتشان برقرار کند انشالا.

*از لطفهای خصوصی و عمومیتان به خودم وپدر ممنون، احتمالا باید الطاف شما را به گوش خانم آرایشگر برسانم.

فعلا تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده مشهدی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:29

صبح دوشنبه

خداوکیلی این لبخند ملیح الان برای چیه؟؟؟

سیمای شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:49 http://simay69.blogsky.com

سلام مریم جان
رسیدن بخیر
انشالله کاری پیدا میکنی که دقیقا باب میلت باشه

ممنون عزیزم، حالا دقیقا هم نبود اشکال نداره، کمی مناسب باشه خوبه

عمو سیبیلو شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 13:47

خدا قوت ...
قبل رفتن از اون کارخونه
خانم دکترت رو بنداز تو مخزن اسید
دارین یا بدم با آژانس بیارن براتون؟

ممنون عمو، والا ایشون پوست سرمن را قلفتی نکنه، ما کاری بهشون نداریم، اما اسید داریم از نوع بیچاره کنش هم داریم.
البته فعلا که ما رزومه میفرستیم و...

اف شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:07

خدا قوت عزیزم
منم ظاهرا باید پروسه ی روزمه فرستادن رو شروع کنم واسه خودم

هممون موفق باشیم
انشاااااااااالااااااا

پروسه مزخرفی است اما انشالا که تهش خوب الست،
انشالااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.