مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

اعتراف قشنگی نیست ولی بلاخره کاریه که انجام شده:

در هفته گذشته آنقدر داده سازی کردم، آنقدر ستونهای اکسل و مینی تب را بالا پایین کردم  و تغیرات به جهت افزایش کوفت و زهرمار دادم، که الان به تمام داده های دنیا شک دارم. یعنی دیگه تو عمرم غیر ممکنه که یک نمودار را باور کنم.

انشالا که قبول حق و مدیریت باشد.

پنجشنبه ای که به جای نفس کشیدن خیابانهای اسفندی سرکار بگذرد خ.....ر است. باور بفرمایید.


نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 10:09

سلام مریم جان خوبی
برای چهار تا جابجایی عدد داخلی عذاب وجدان گرفتی ماشالله اینقدر همه پیشرفت کردند که سرتیفیکتها و پروانه ها رو میسازند و اب از اب تکون نمیخوره متاسفانه
ملزومات بسته بندیتونو از کجا تهیه میکنید تا چند سال قبل پروانه اصلیشون جعل بود اونقدر هم ناشیانه که هر سال باید بهشون خبر میدادم که اقایون حواستون باشه برای تکمیل مدارک خودم مدارک شما رو دارم میفرستم اداره ..... مطمئنین مشگلی براتون پیش نمی یاد ...تازه چند ساله که بالاخره گرفتند...و جالبه منوپل هم بودند و همه میدونستند حتی همون اداره ولی خوب ....

سلام عزیزم.چی بگم والا. اوضاع قشنگی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.