مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


حال خوب میدونید چیه؟ اتفاقی تلویزیون روشن کنی و ببین اول یک برنامه هست که تو عاشقشی. امشب حال و هوایم بهشتی شد باصدای مهستی.

**فولدر آهنگهای مهستیه من تقریبا کامله، اما یک روزی که خیلی لازم بود فول فولدر باشم، نمیدانم چرا یک آهنگ خاص که خیلی هم دوستش دارم تو اون فولدر نبود و یک جای دیگه بود. روز عروسیه برادرک پدر جان پوست منرا کند از بس گفت آهنگ تمام دنیا یک طرف تو یک طرف را برای برادرک پخش کنم(چنین پدر پسر دوستی داریم ما). هرچی فولدر بود زیر و رو‌کردیم آهنگ پیدا نشد که نشد، تصور کنید تو اون روز و تو اون هیروبیر آهنگ دانلود کنی. 

**من عاشق آهنگ خانه تکانی هستم.تو لیست آهنگهای امشب نبود.

**امشب بعد از مدتها دوباره افتخار دادم خواندم، خواندمها...


نظرات 1 + ارسال نظر
سرن دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 23:44 http://serendarsokoot.blogsky.com/

من عاشق ابی ام! یعنی عاشقشما! اینقدر که پسرجانم با شنیدن صدای ابی از همون اول ساکت میشد کم کم که بزرگتر شد با شنیدن صداش دست از بازی می کشه و محو صداش میشه! الانم یاد گرفته من می گم خواننده مورد علاقه ما؟! اونم با صدای بلند دستاشو میاره بالا و میگه: اااااااااااااااااااابی!

سرن ، صداهاشون، شعرهاشون توی اون نسل همه فوق العادس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.