مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

کشیدن دندان لق

بعد از مدتها استرس و تحمل شرایط نامناسب کارم، بلاخره با خودم کنار آمدم و  قرارداد جدید را امضاء نکردم، از الان تا یک هفته دیگر، یعنی تا پایان شهریور من نیروی این شرکت هستم و بعدش خلااااااص. همچنان دنبال کار هستم و امیدوارم یک کار مناسب پیدا کنم، این قول من به خودم هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:05

رحمت و برکت الهی بر کسب و کار شما
نیستی عمو!!

امیر سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:12

بهترین کار ممکن رو انجام دادید، به نظر من خیلی بیشتر از زندگی لذت خواهید برد

تمام روحیه شما رو از بین برده بود

رویا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:51 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

ان شاالله که محیط و زمینه ی کاری دلخواهت بزودی فراهم میشه عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.