مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یروان

سلام،‌این پست من داره، از توی سفر پست میشه.جای دوستان خالی، تجربه کردن و دیدن خیلی چیزها برای اولینبار هم خوبه هم کمی سخت، فعلا نمیخوام سفرم را آنالیز فرهنگی کنم، فقط مثل یک همسرخوب سعی میکنم برای خودم و همسفرم روزهای خوبی را بسازیم، بعدا به بقیه چیزها فکر میکنم.

جاتون خالی

نظرات 6 + ارسال نظر
فری مآ شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 18:35

ایروان میری؟
خوش بگذرد حسسسسسسابی

آره عزیزم، جای دوستان خالی، شبهای بسیار زیبایی داره.

مگ شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 14:48

یعنی مرمر ما کجاست ؟

یک خانم به تمام عیاری شما

همینجا، دقیقا همینجا.:-) شما لطف داری عزیزم.

پوران شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:47

خوش بگذره

ممنون پوران عزیز، جای دوستان خالی.

هدی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 09:51

سفر خوشششششششششششش عزیزم

ممنون دوست مهربونم، جای شما خالی.

عمو شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 08:19

we want photo

Sure dear ankle.

رویا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 23:41 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

بهترین کارو میکنی عزیزم
فقط خوش بگذرون

ممنون عزیزم، جای دوستانخالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.