مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

خودم با دست خودم آشپزخانه را بر باد دادم.

چی میشه که آدم خودش پیش بینیه هوا را بخونه، بفهمه که طوفان دراهه، با خودش قرار بزاره قبل از خروج از منزل پنجره آشپزخانه را ببنده و.....یادش بره و پنجره را نبنده، یعنی نمیتونید تصور کنید چقدر به خودم فحش دادم آنهم از نوع ناجوووووووور.


نظرات 5 + ارسال نظر
عمو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 10:44

مریم، 1000 تومان میدم بگی به خودت چه فحشی دادی

....
یکی دیگه هم ....
حالا لطفا هزارتومان را بریز به حسابم.

سیمای چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 10:09

ای واااااااااااای بر من

چرا وای برتو عزیزم، وای بر من بیچاره، آشپزخانه ام به باد فنا رفته بود.

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 07:56 http://godsblessing.ir/

وای پنجره ما هم باز مونده بود
رسما دفن شده بودیم
:(

عزیزم، پوستت کنده شد تا خاکها جمع بشن؟پوست همسفر کنده شد.

امیر سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:24

آب خونه رو گرفت یا خاک همه جا رو پر کرده؟

خاااااااااک، یک عالم خاک.

مریم بانو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:11 http://www.rozhan313.blogsky.com

آخ امان از حواس پرتی ، داغوونم کرده این حواس پرتی

شما هم تو طوفان پنجره باز گذاشتین؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.