مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

دوست داشتنی ترین فصلهای سال برای من پاییز و زمستونه، دلایل زیادی براش دارم، هوا سرد میشه، برف و بارونش، رنگ و وارنگ شدن و در نهایت بدون رنگ شدنش و‌...و البته طولانی شدن شب. عشق میکنم صبح که میام بیرون ماه را جلوی خودم‌میبینم. تو فرصتی که همسفر استارت ماشین را میزنه و از پارکینگ ماشین را خارج میکنه، من و ماه گپ میزنیم و در نهایت ازش قول میگیرم که از اون بالا حواسش به اوضاع داغون زمین باشه و از رابطه دوستانه خودم و خودش سو استفاده میکنم تا حواسش ویژه به عزیزان من باشد، همه همه عزیزانم.

*تو این چند ماه فرصتی هست تا موقع برگشت از کار هم توی مسیر چشم تو چشم ماه باشم و بازهم حرف بزنیم. حال و هوایی داریم تو این تاریکیهای بلند، جایتان خالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.