مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام علیکم ، احوال شما، خوبین ؟خوشین؟زنده این؟

اینجانب عملا تمام شده ام، تمام تمام، فکر میکنم این ماه رمضان پر غر ترین ماه رمضان عمرم بوده است.پوستم غلفتی کنده شده، یکی نیست که بگوید دخترجان مگه مجبوری؟ خوب روزه نگیر، البته یکی هست، خیلی یکیها هستند، پدرجانمان، همسفرمان، دانه دانه همکارهایمان هر روز میگویند :نگییییییر، مردیییییی، نگیییییییر، اما  خوب، آن مریم کله شق درونمان ، این یک قلم رابطه بندگی-خداوندی را دوست دارد و دلش نمیخواهد این یکی ریسمانش بریده شود. خلاصه که بین فشار کاری که فعلا تصاعدی هی بالا میرود و دمای هوایی که تصاعدیتر بالا میرود و تشنگی و تشنگی و تشنگی سرگردانم و دلتنگم برای روزهایی بدون رنگ و بوی سردرد.

چقدرررر نق زدم، شما به بزرگواری خودتان ببخشید، نقه دیگه، اگر بیاد و نگم گیر میکنه، خفم میکنه.

*من و خواهرک شدیم دو جوجه دور از پدر و مادر، یک چیزی میگویم، یک‌چیزی میشنوید، مثل دختر بچه های لوس چند ساله، دوتایی دلتنگی میکنیم و گاهی او به من پناه می آورد و گاهی من به او، البته اوضاع او درهم تر است، برای اولینبار شاید نقش بزرگتریه من کمی رنگ گرفته، خواهرک طفلکم، با دوتا وروجک سایز بزرگ و کوچک ، نبودن پدر و مادرم بیشتر کلافه اش کرده و گاهی آنقدر کم می آورد که مثلا آخر شب از خانه پدری راه می افتد و دو ساعتی در راه میراند تا پیش من برسد و باز دوباره برگردد.خوبه که آدم بدونه وجودش، بودنش برای خواهرکش مایه آرامشه و اما 

پدر جان و‌مادرجانمان، شکر خدا، خوبند، خوشند، خندانند. ریال وطنی را خیلی مظلومانه به یوروی اجنبی تبدیل میکنند، در شصت و چند سالهگی چیزهایی میبینند و  حرص میخورند از چیزی آنطرف هست و این طرف نیست. بگذریم...بی خیال.


نظرات 2 + ارسال نظر
حباب خان سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 14:08 http://timebomb.persianblog.ir/

یک سوالی اومد توی ذهنم که نمیشه نپرسم هرچند خیلی پر روییه! :))
من فکر می کردم شما اعتقادی به نماز و روزه و اینا ندارید! اشتباه می کردم؟! قبول باشه خانم!

آدم جواب سوالی را بداند بهتر است تا جواب سوالی را نداند.
اعتقاد با تعریف خودم دارم، به هردویشان، سفت و سخت. البته تعریفم و دلایلم را هرمسلمانی بشنود قطعا حکم به ارتدادم میدهد که البته مهم نیست، انشالا آن یکی حکم بهتری بزند، بله اشتباه میکردید.
ممنون.

سرن دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 02:06 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خیلی خیلی قبول باشه! خیلی خیلی هم خودت و هم ما رو دعا کن لطفا! این سردرد ها هم، تمامش به خاطر روزه است و اگه مث من دائم باید لیوان کافئین کنارت باشه، خوب خیلی بیشتر اذیت میشی!

ممنون عزیزم، همین نبودن لیوان کافئین کنار دستم، پوستم را کنده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.