مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مولتی چت

از تواناییهای عجیب غریبی که آدمیزاد پیدا میکنه، یکیش اینه که همزمان با چهار نفر با دو نرم افزار چت کنه، 

همسر برادرک از آنجا، دوست عزیزی از یزد، دوست جدیدی از شهر ری و دوست دیگری از مشهد، موضوع صحبتم با هرکدام هم متفاوت و در زمینه ای جداگانه بود، شدیدا هم باید مواظب میبودم که پیغام اشتباهی برای دیگری نفرستم(سابقه منرا که میدانید، ید طولانی پر ارسال پیغام اشتباهی دارم)آخه با بعضیهایشان شدیدا رودربایستی دارم و بعضی دیگر بسیار صمیمانه، تازه این وسط مثل سادیسمی ها توی اینستا هم عکس میگذارم(همان عکسها که اینجا گذاشتنش سخته)، وبلاگ هم میخوانم، خودم هم در کف این همه هندوانه که با یک دست بلند کردم ماندم.

*مثل همیشه مشتاق انرژیهای مثبتتون هستم، ممنون از دلگرمیهای بودنتون.

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 14:27

من اصلاااا در چت کردن هم زمان با افراد مختلف ! مهارت ندارم .
به شدت انسان گند بزنی هستم تو این مورد :|

عزیزم، من هم خیلی خوش سابقه نیستم، فقط نتونستم همزمان به خانواده و دوستانم نه بگم. سوتی دادم تا حالا در حد لالیگا.

پوران دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:49

سلام به سلامتی ایشالله همیشه به سفر
ایدی اینستاتو بهمون نمیدی؟

سلام عزیزم، همون عکسها را در تولین فرصت توی وب قرار میدهم.

غزال دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 08:25 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام مریم جانم خوبی؟ مدت زیادی سفر بودم انگار توهم سفر بوددیی؟به به منم انقدر دلم مییخواد ازین سفرهای زمینیی برررم. ولی همسفر بنده پایه نییست!!
خوب بود همه چی؟کلی آرامش جذب کردی نه؟همییشه به خوشی باشی

سلام عزیز دلم، چطوری تو؟سفرت بخیر، خوش گذشت؟
سفر زمینی انرژی زیادی ازآدم میگیره امیدوارم هر مدل سفری که در کنار همسرت میری، حسابی انرژی بگیری.

هدی دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 08:10

سلام مریمی ایام به کامتان باشد

ممنون عزیزم

بانو سرن دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 02:05 http://serendarsokoot.blogsky.com/

من اینستا ندارم

اشکال نداره، همون عکسها را انشالا در وب میزارم.

رویا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 01:18 http://khoshbakhti1393.blogsky.com

مریم اینجا
مریم اونجا
مریم همه جا

نه والا، فقط دوستان همزمان دلتنگ میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.