مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

خانه ندیدها

وقتی یک جفت زن و شوهر، در مورد خونشون ندید بدید باشند و هییییییچ جوری دلشون نیاد که روی دیوارهای خونشون یک میخ کوبیده بشه، نتیجه میشه اینکه، قابهای عکسی را که دوسه ماهی است از عکاسی  تحویل گرفتند، همینجوری گوشه اتاق میمونه و ظاهرا حالا حالاها هم همینجوری اون گوشه خواهند ماند. هرکدوممون با هرگوشه دیوار کنار می آییم، اون یکی دلش راضی به میخ کوبیدن نمیشه و از نظر هردومون دیوار، حیفههههههههه.


نظرات 7 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:13 http://www.rozhan313.blogsky.com

برعکس من هر جا میرم یه میخ میکوبم

دیوارتون میخ میخیه؟

عمو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:42 http://Mrmustache.blogsky.com

از این خشک کن های پایه دار استفاده کنید

عمو کار از کار گذشت، بلاخره دیوار را میخی کردیم

سپیده مشهدی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 17:19

مگی بر عکس من تو اتاقممممممم پر عکسه...یعنی عکس دارم ها
چسبم که نمیزنی
خب همون طنابی که عمو گفت :یک سرش به ستون گره بزن یه سرشو به گردن من بیچاره
عکس ها رو آویزون کن ازش

من هم عکس زیاد دارم، اما اونها قاب پایه دار داشتند و دیواری نیست، این آخریها دیواری بودند و من پا روی دلم گذاشتم و جگرم را تکه تکه کردم و دیوار را سوراخ کردم.خونمون ستون نداره سپیدههههه.

عمو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 10:21

یه بند رخت وسط اتاق وصل کنید
قاب عکس ها رو با گیره روش پهن کنین
والا با این نوناتون

عموخان آیکیو، بند رخت را با چی به دیوار وصل کنم؟آخه این چه راه حلیه؟ والا با این کارامون، اصلا عکس میخواستیم چکار؟هم پول عکس بدیم خدا تومن، هم دیوار نازنین را سوراخ کنیم.

Maggie سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 09:39 http://Meghan.blogsky.com

الهیییی دلم خواست جفتتون رو بغل کنم از ذوق واسه این پااکی دلتون

من همه چی ندیده هستم و همیشه همه باهام درگیرن :دی هرچی می خرن ازش مراقبت های ویژه می کنم . خونه دار شم که همه بدبختن :)))!!!

+ سپیدهههه جای چسب نواری می مونه! منم تو اتاقم هیچ میخی نزدم. اگه با تف می چسبید حتما عخس خودمو خونوادمو توش می چبسوندم:))

بیا بغلم که حداقل تو یکی مارا درک میکنی، تا حالا فقط متلک شنیدیم.این سپیده توجیه نیست، بلایی که چسب سر دیوار میاره از میخ بدتره.

سهیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 20:00 http://nanehadi.blogsky.com

خوب حیفه دیگه.دیواره شوخی که نیست

دقیقا، وقتی سوراخ بشه، دیگه جای جبران نداره.

سپیده مشهدی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:31

درودددددددددد
با پسب نواری بچسبونین

درود به روی ماهت،
چسب رنگ را میکند دخترم، ما خسیستر از این حرفها هستیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.