مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مریم هستم، ۳۳ ساله.

خوبیه زندگی اینه که میگذره، اگر قرار بود تو لحظه های خیلی تلخ یا حتی خیلی شیرینمون بمونیم ، نمیدونم چی به سرمون می آمد. امشب میتونم با آرامش خیال بگم‌که خدا را شکر این ۲۴ ساعت گذشت، ۲۴ ساعتی که شاید جزء سخترین ساعتهای زندگیم بود، هم برای خودم و هم برای همسفرم. آنقدر سخت بود که مجبور شوم مرخصی بگیرم و ...

دوست ندارم حتی جزییات امروز را به یاد بیارم، فقط میدونم الان خوبم. گاهی یک‌تلخیها و سیاهیها توی وجودت جمع میشه که لازمه بیرون بریزه.

دلم نمیخواد بعد از نوشتن این پستها و علی رغم اینکه میدونم بعضی دوستان را ناراحت میکنه آنها را حذف کنم. همه اینها چه بد چه خوب بخشی از خودم هستند، پس لطفا من ا همینطور درهم قبول کنید.

*تولدی که نه چندان خوب شروع بشه، میتونه با صبوریه همراهت و آرامش اون، در کنار دونه دونه عزیزانی که به یادت هستند و بهت میگن که بودنت خوبه، در کنار آهنگ تولدت مبارکی که برادرکت از اونور دنیا پشت صفحه مانیتور برات پخش میکنه، خیلی خوب تموم بشه، میشه وقتی آروم شدی و تلخیهای وجودت را گوله گوله اشک کردی و بیرون ریختی، نبودن یک نفر را و نداشتنش را و حسرت نداشتنش به داشتن تمام آنهایی که داری ببخشی.

نظرات 7 + ارسال نظر
غزال پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:07 http://yaldayeshab.blogsky.com

اااه منکه برای تو کامنت گذاشته بودم؟چی شدددش؟
حالا باز میگم تولدت مبااارک
مریمی چرا تو خونه جدید اصلا پیشه من نمیای؟ آیکون خفه کردددن

فکر کنم بلاگ اسکای میخوره کامنتها را.
ممنون عزیزم، زود میام پیشت.

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 14:50

تولد مریم 33 ساله خیلی خیلی مبارک و شادباش :*
امیدوارم عمر روزهای تلخ همیشه کوتاه باشه :)))

مریم 33 ساله خیلی خیلی ممنونه از دوست مهربونش. عمر تلخیها حتما کوتاهه هرچند همون کمشون هم جون آدم را به لب میرسونه.

عمو سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 06:36

هستی، یکی از دانشجویان همسفرتان است، به چشم خواهری خوب دافی هم هست

این چشم خواهری که میگن، احیانا دوربین مادون قرمز داره که خوبیهای نهفته را هم نشون میده؟
انشالا عمری باقی بود حساب این هسیتی جان را هم خواهم رسید، بلاخره یا من‌پوست اونو میکنم یا اون حال منو جا میاره.

عمو دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:23

امیدوارم در سالروز میلادتون، با هستی و خودتون به صلح برسین

عمو با خودم که انشالا سعی میکنم اما این قضیه هستی خانم را نفهمیدم،‌با کی باید کنار بیام؟

هدی32 دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:57

تولدتتتتتتتت مبارک مریمی جونم ان شاالله منتظر خبرهای خوبیم ازت بازممممممممممم مبارک دوستممممممممممممم

ممنون عزیزم، انشالا که تولد هستی جون شما را جشن بگیریم.

سپیده مشهدی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:37

به به
تولد مریم خانوم
انشاالله همیشه سلامت باشی عزیزم

ممنون دخترک مشهدی.

سیمای دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 08:57

تولدت مبارک مریم جونی

ممنونم عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.