مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

تولدبازی

سلام

یکی از قشنگترین تصویرهایی که میبینم ماه باریک توی آسمون به همراه  یک ستاره  نزدیک  اون هست. میتونم دقایق طولانی خیره بهش بمونم و اون تصویر الان کنار من که توی سرویس نشستم، داره توی آسمون حرکت می‌کنه. آنقدر این ماه باریک دلبری می‌کنه و جذابه که حتی میتونم بی خیال آهنگ چرت و پرتی که راننده پخش می‌کنه بشم. 

در تدارک تولد پسرکم بودم، دوست داشتم براش خاطره خوبی بشه،شد و بارها و بارها توی گوشم پرسید تولد بعدی کی هست؟ وسط مهمانی صدایم زده ، مجبور شدم با سختی برای مراقبت از کوتاهی پیراهن و سختی کفش پاشنه بلند ، خم بشم تا هم قدش بشم، آرام میگه مامان(دلم ضعف می‌ره از شنیدن این کلمه)، بگو‌همه برای نیما بلند دست بزنند، اعلام میکنم، همه بلند دست می‌زنند و میگن نیما تولدت مبارک، خجالت میشه ، سرش را توی دامن پیراهنم پنهان میکنه، دقایقی بعد تکرار میشه و باز تکرار.

با بادکنک‌های باقی مونده از تولد کلی بازی طراحی کردیم، می‌خنده و می خنده و از ته دلم آرزو میکنم هرسال روز تولدش خنده روی لبش باشه،غم توی دلش نباشه.

خواهرکم علاقه زیادی به آشپزی و نیز غذا و پذیرایی چیدن داره ، هرساله به من لطف داره و غذاهای تولد نیما را آماده میکنه، تنها هنر من محدود میشه به تهیه چند مدل ماست ، مهمانهایم همه با قضیه آشنا هستند ،رو به خواهرم میکنند و خیلی جدی میگن مریم جان دست شما درد نکنه این همه زحمت کشیدی  و البته خواهر جان هم جدی جدی جواب تشکر را میده به جای مریم جان.

دیشب توی خستگی بعد از یک روز سخت و پرتنش کاری، بعد از مدتها فال حافظ گرفتم ، خیلی جالب بود، برام نوشته بود خیلی سخت میگیری ، رها کن و سکوت کن.مفید مختصر.

امروز برای خودم روزه سکوت دارم ، وقتی سکوت میکنم و حرف زدنم محدود میشه به کلمات ضروری ،آرامش پیدا میکنم.

نظرات 10 + ارسال نظر
نسیم جمعه 22 دی 1402 ساعت 08:27 http://nssmafar.blogfa.com

روز تولد برا بچه ها خیلی مهمه
آفرین به مامانی که روز لذت بخشی برا کوچولوش ساخته

خودم تا الان تجربه جشن تولد نداشتم ، خانه پدری اعتقادی به تولد بازی نداشتند ، بعدتر هم نمی‌دونم چرا نشد، خیلی خیلی روز تولد را دوست دارم و دلم میخواد روزهای تولد نیما براش پررنگ و پرخاطره باشه

هدهد سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 18:35

تولد پسرطلا مبارکتون باشه
امیدوارم همیشه شاد باشه و سلامت درکنار شما

ممنون عزیزم، انشالا شما هم در کنار خانواده گلتون روزهای پر از لبخند داشته باشید

سپیده سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 10:12

الهی جانم کوچولوی عزیز و دوست داشتنی من تولدت هزاران هزار بار مبارک همگیمون انشالله که همیشه همیشه بخندی و شاد باشی و در پناه خدا

خیلی ممنون سپیده عزیز ، امیدوارم زندگی شما پر باشه از لحظه های خوب و دوست داشتنی

فنجون سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 09:26 http://Embrasser.blogsky.com

تولد آقای کوچک مبارک ... همیشه به شادی جمع بشین و صدای خنده نیما جان پس زمینه همه لحظاتتون باشه

خیلی ممنون از لطف و مهربانی شما، امیدوارم همیشه حال شما و خانواده محترمتان خوب و خوش باشه

ویرگول سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 00:35 http://Haroz.blogsky.com

امیدوارم همیشه کنارش باشید و باعث خوشحالی بیشترش
تولدش مبارک فسقلی دوست داشتنی
و خسته نباشید به مامان خانومی خوش تیم

خیلی ممنون از لطف و مهربانی شما

نسیم دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 11:45

تولد پسر زیبا مبارک
همیشه سلامت و دل خوش باشه در کنار شما و پدرش

ممنون عزیزم، انشالا همه کوچولوها حال خوب داشته باشند

پت دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 11:41

آخی چه با مزه ست. تولدش مبارک

ممنون از شما

سارا دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 09:44

دورش بگردم.تولدش مبارک باشه.به شادی و سلامتی بزرگش کنین ایشالا.

شما لطف دارید به من و‌نیما. ممنون از آرزوی خوبتون

عابر دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 09:30

مبارک باشه تولدش. هر تولد خوش تر از قبلی باشه براش .

خیلی ممنون از آرزوی قشنگ شما

سوگند دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 08:08 http://Zahcheragh@gmail.com

خیلی مبارکه تولد گل پسر ، برای هم بمونید و دلخوشی همدیگه باشید به امید خدا

خیلی ممنون از لطف و مهربانی شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.