مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

عطر خوش موهایم

یک کار خوب یاد گرفتم ، درد قفسه سینه که زیاد میشه و نمیتونم درست نفس بکشم ، بافت موهام را باز میکنم و نفس عمیق میکشم توی موهام، فوق العاده خوش عطرن(احتمالا به لطف شامپویی که اسمش را هم نمی‌دونم)، همین عطر خوب حالم را عوض می‌کنه ، کمی درون دلم قربان صدقه خودم میرم،درد کم میشه، کمتر میشه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
Farzad چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 13:25

امیدوارم بتونید شرایط روحیتون رو بهتر کنید.

یک ساعت ورزش روزانه مثل پیاده روی یا دوچرخه سواری یا هر ورزشی که آدم دوستش داره هم درد قفسه سینه رو تسکین میده و هم روحیه آدم رو بهتر میکنه.(ورزش به خودم کمک کرده)

درد قفسه سینه یه اخطاره و خودتونم مطمئنم مطلع هستید فقط بیخیالش نشید که مثلا خودش روزی خوب بشه چون تا علتش رفع نشه همیشه آدم رو اذیت میکنه.

آرزوی سلامتی واستون،هم جسم و هم روح.

ممنونم از شما ، تلاش میکنم دوچرخه سواری یا پیاده‌روی را به روند زندگیم برگردونم هرچند به دلیل سبک غلط زندگیم فعلا نتونستم.

Farzad چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 11:45

سلام
دلیل درد قفسه سینه تون رو میدونید؟
فشار خون ممکنه دلیلش باشه.
چون خودم همین مشکل رو دارم و بعد پی بردم دلیلش فشار خون بالاست.

سلام فشار خون خیلی پایین دارم، در مواقعی که استرس بالا می‌ره، خیلی پایینتر هم میاد . درد قفسه سینه به دلیل کم خونی زیاد بود در دوره ای اما مدتی هست که به دلیل مشکلات روحی و دغدغه های فکریم درد بیشتری دارم و ریشه اش بیشتر به روحیه و روانم برمیگرده

نسیم چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 11:04

خانم مو قشنگ
همیشه خوب باشی ایشالا

ممنون از لطفتون، انشالا حال هممون خوب باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.