مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

آقا خروسه

سلام

تو مسیر کوتاهم از درب خانه تا ماشین شرکت ، چشمم میخوره به قرص کامل ماه که کمی نور به فضای تاریک اطراف داره، خروس عزیزی هم آواز سرداده و از دلم میگذره کاش پسرکم هم بود تا صدای خروس را می‌شنید و دنبالش می‌رفت.

این مسیر حدود یک دقیقه ،تنها خلوت شبانه روز من هست و فوق العاده دوستش دارم. توی همین زمان کم با خودم فکر میکنم،قول و قرار میگذارم، به قولهای انجام نداده دیروز فکر میکنم و تمام.

تلاش میکنم یک تراپیست خوب پیدا کنم، یک‌جورایی دارم غرق میشم توی حس غم و البته خشم زیاد. متاسفانه جسمم هم زیاد درگیر شده و الان مطلقا کسیو ندارم که فقط بتونم کلمه ای از حسهای منفی درونم باهاش حرف بزنم و کمک بخوام برای نجات خودم. تنها جای اعلام همین صفحه مجازی هست و کلماتی که توی اون نوشته میشن.

نظرات 6 + ارسال نظر
پت پنج‌شنبه 7 دی 1402 ساعت 11:30

سایت درمانکده!!!! ببخشید، اتوکارکت کردش درمانده

ممنونم

پت پنج‌شنبه 7 دی 1402 ساعت 01:00

سلام

من از سایت درمانده یکی رو پیدا کردم برای اضطرابم. ازش راضی بودم. اگر خواستید خود تراپیستم رو هم معرفی می‌کنم، اما ممکنه برای شما مناسب نباشه. شاید خودتون تو سایتشون کسی که به دلتون بشینه پیدا کنید

سپاس از شما

پت چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 13:07

سلام
من قبلا از سایتهای آنلاین یه مشاور پیدا کردم، ازش راضیم. با واتساپ با هم صحبت کردیم. خیلی راحت بود. ظرف چند ساعت به هم رسیدیم. تو سایتشون میتونی موضوع رو انتخاب کنی، سابقه تراپیستها رو ببینی. خیلیهاشون دفتر هم دارند اگر بخوای حضوری بری.

سلام امکان حضوری رفتن را اصلا ندارم، دنبال آنلاین هستم، ممنون میشم اگر تجربه خوبی دارید معرفی بفرمایید.

سوگند چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 12:02 http://Zahcheragh@gmail.com

ببین بیا یه کوچولو از روش های حال خوب کن اولیه که شاید دم دستی هم باشن ، مثل جمع حتی دو نفره دوستان استفاده کن تا تراپیست هم بری که البته خیلی هم خوبه .... فقط نزار تو دام نشخوار فکری بیفتی ، تا وقتی هی موشکافانه اتفاقای قبلی رو تجزیه و تحلیل می کنی ، محکوم می کنی و حسرت پاسخ های نداده تو وقت خودش اذیتت می کنه ، اوضاع همینه ... یا آتش فشان بشو و خشمت رو رها کن و بعد آروم شو ... من سال گذشته با خشم زیادم ، آتش فشان شدم و بعد دیدم عجیب رها شدم، و بعد اونی که باید می فهمید ، ورژن جدیدی از من رو دید و حالا خیلی راحتم .انگار یه بار عظیم از دوشم برداشته شد . البته ایشون از بستگان نزدیک بودن

من حال بد الآنم را به دلیل عزیزترین و نزدیکترین دوست چند ساله ام که سنگ صبور من هم در محیط کار بود دارم، الان شدیدا از قرار گرفتن تو. محیط دوستانه دیگر میترسم.
هزینه های بروز خشمم خیلی زیاد داره برام هزینه ایجاد میکنه، یک طوری که برخوردم با یک موضوع کوچک و ساده خیلی بد میشه و اینطوری نمیشه ادامه داد، وقتی هم تلاش میکنم خودم را کنترل کنم و مثلا همون روزه سکوت را میگیرم و بهش پایبند میمونم ، فوق العاده درد جسمی که الان به شما درد قفسه سینه نشان میده، پیدا میکنم. یک چیزی درونم هست که باید برون ریزی کنه یا خشک یا درد و یا راه سوم.
خوشحالم که به آرامش رسیدید

نسیم چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 11:03

امیدوارم بتونی
یکی و پیدا کنی , تراپیست خیلی کمک میکنه

ممنون، متاسفانه خاطره خوبی از تراپیست ندارم، قبل‌تر انتخابهای بدی داشتم ، امنیت حرف زدنم پیش تراپیست برام خیلی مهمه

فنجون چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 09:27 http://Embrasser.blogsky.com

سلام. کاملا درکتون میکنم.همه ما به نحوی نیاز داریم خودمونو تخلیه کنیم ... تراپیست و جمع های دوستانه خیلی میتونه بهمون کمک کنه.
واقعا ماشالا به اراده ات که میتونی صبحهای زود بیدار شی ... من هنوز بعد چهل سال عادت نکردم چرا ؟ :))

مدل آدمها فرق می‌کنه ، من همیشه خیلی سحر خیز بودم و البته این روزها سحر خیز نیستم، تقریبا نمی‌خوابم.
جمع دوستانه را فعلا ندارم اما تلاش میکنم تراپیست مطمئنی پیدا کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.