مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

چینی بند زده

سلام

تلاش میکنم ، قبل از رسیدن مهمانها ، نیما بخوابد ، اما لجوجانه مقاومت می‌کند و منتظر رسیدن عمو هست.

تلاش میکنم آرام باشم ، تلاش کردم آرام شوم، لطف خوب این استخر، خلوت بودنش هست، من بودم و یک لیدی دیگر که سن بالایی داشت و در لاین پیاده روی حضور داشت. یک استخر، سه ناجی و دو نفر مثلا شناگر. اینجور موقع‌ها غرق خوشی میشم، عرض استخر را شنا میکنم، در طول میرم، در قطر میرم، کلا هر طرفی دلم خواست میروم و لگد پراکنی میکنم. تلاش میکنم بدنم را رها کنم و آرام آرام به ته آب بروم، بعد دوباره غوطه ور شوم، قبلترها رفتارم به نظر ناجی های طناز و دلبر استخر عجیب بود، هی تذکر میدادند، الان عادت کردند ، به این همه ادا و اطوارم در آب کاری ندارند، میدانند غرق نمی شوم. بدون خشک کردن موهایم , مسیر کوتاه خانه را پیاده روی کردم، از پیچش هوای سرد در موهایم خیسم ، غرق لذت شدم و تلاش کردم از ته دل بگویم  به جهنم همه کم لطفی های رفیق نارفیقم، به جهنم همه بی مرامی های رفیق بی مرامم. مثل یک کاسه چینی هزار تکه شده، تلاش میکنم تکه تکه های وجودم را کنار هم بگذارم و دوباره یک ظرف شوم، هرچند پر از شکستگی که هرخطش، برام خاطره داره، پر درد خاطره داره.اما بلاخره اون ظرف منم.

این همه حضور منرا ببخشید. فعلا منم و اینجا.ایتقدر می‌نویسم تا دیگه چیزی نباشه برای نوشتن

نظرات 3 + ارسال نظر
هدهد شنبه 11 آذر 1402 ساعت 18:41

من که خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم نوشتی.. ولی امیدوارم دفعه‌های بعد از شادی زیاد بیای بنویسی..

ممنون از لطفتون، من هم امیدوارم

پت جمعه 10 آذر 1402 ساعت 03:23

Kintsugi رو گوگل کنید اگر قبلا ندیدید. در مورد چینی بند زده شده

پت جمعه 10 آذر 1402 ساعت 03:22

چه خوب

شنیدم به جاهایی ترکهای چینی رو با طلا پر می‌کنند و به دید تجربه بهش نگاه میکنند. یعنی تجربه طلایی

منم یه مدت عاشق این بودم که صبح ها با موهای خیس برم بیرون. اصلا تر و تازه میشدم

اینجا مال خودتونه. اختیارش دست ‌شماست. ما مصرف کننده هستیم

سلام، عجب چیزی ، عجب کاری. چقدر خوب گفتید.همیشه با خودم میگفتم چینی بند زده، ارزش زیادی داره ، شاید ظاهرش خیلی خوشگل نباشه اما همینکه تکه تکه دوباره سرپا شده،یعنی یک‌چیزی تو وجودش بوده که نگذاشته پراکنده بمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.