مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

النگوی هندی رنگی

سلام

شب فوق العاده پاییزیتون بخیر باشه.

پسرکم اسباب بازی میخواست، هیچ‌کدام از اسباب بازیهای مورد علاقه و‌پیشنهاد من را قبول نکرد، خیلی هاشون قیمت بالای داشتند اما چون بعد از مدتها قرار بود یک انتخاب داشته باشه ، با قیمتش هم کنار اومده بودم، اما هر اصراری کردم و تلاشی کردم نخواست که نخواست . توی عبور از یک مرکز خرید، کنار پله برقی، از این فروشنده های میانی  سالن‌که بدون مغازه هستند یک‌چیزهای رنگی رنگی داشت، شبیه النگوی هندی، یک چیزی مثل فنر اما پلاستیکی و رنگی رنگی(اسمش را نمی‌دونم). پسرکم یک دل نه صد دل عاشق شد و‌خواستش، قیمتش ۵۵۰۰۰تومان بود(سه صفر), هرچی گفتم مامان یک‌چیز دیگه، ال بلا همین النگوی هندی را خواست. از دیروز تا الان شاید یک‌میلیون بازی با این فنر رنگی داشته، مدل به مدل بازیهای بامزه، شادی پسرم خیلی ارزانتر از تصویرم بود و هست.

اسباب بازی مورد علاقه من یک ماشین آتش نشانی کنترلی خیلی ناز نازی بود ، پسرکم خیلی سلیقه اش یک‌جور دیگه هست

نظرات 4 + ارسال نظر
آتی چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 19:19

النگو رو بذار سر پله و ببینید چه بامزه خودش میاد پایین

ممنون از پیشنهادتون

ویرگول سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 16:01 http://Haroz.blogsky.com

ای جانم به سادگی بچه ها
ولی خدایی اونی که خودت انتخاب کرده بودی بهتر بود (ویرگول مادی گرا )
ولی حقیقتا فقط فقط خوشحالی فسقلی هاست که اهمیت داره

خودم عاشق یک ماشین آتش نشانی کنترل دار پرسرو صدا شدم ، پدر و پسر هردو تبانی کردند برای اون رنگی رنگی البته هرکدام با نیات متفاوت

نسیم یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 09:12

دنیای بچه ها خیلی عجیب و فوالعاده دوست داشتنیه

دقیقا، خاصترین حال جهان را دارند

پت یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 04:41

بهش میگن اسلینکی. دیروز 4 نفر از بچه های محلمون دنبال یکیشون کرده بودند که اسلینکی داشت، میخواستند باهاش بازی کنند

ممنون از توضیحتون، عجب اسمس داشت. اسباب بازی بامزه ای هست، خیلی میشه روش مانور داد و بچه ها سرگرم میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.