مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

آقا بالاسر نخواستم

سلام

آخه این انصافه که هربار برای تمدید گذرنامه من گردن کج کنم پیش همسفر برای صدور مجوز خروج از کشور، آخه من لعنتی خودم دنیا دنیا مجوز میدم توی شرکت،چرا هربار باید دوباره و چندباره شوهرم به عنوان آقای بالای سر، بیاد به من اجازه بده، هر دفعه این اتفاق افتاده گند خورده به روح و روان من و پر شدم از ناسزا نسبت به مملکت پی پی گرفته.


نظرات 5 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 07:36

بله در محضر

سپاس از راهنماییتون

کیانا سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 14:34

ایشون می تونن به شما یک وکالت مادام العمر بدهند

سلام، توی محضر؟
چون توی برگه درخواست هرمرتبه تیک دائم میزنند

نسیم شنبه 29 مهر 1402 ساعت 12:06

قوانین تخمی و مزخرف
ضد انسانیت

همینها که تو میگی، خیلی چرت و مزخرفن، گند میزنند به اعتماد به نفس آدم و اعتبار آدم

هدا جمعه 28 مهر 1402 ساعت 04:33

قوانین ضد زن و حال به هم زن

ضدزن، ضد انسان، ضد اخلاق،...

ویرگول پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 15:12 http://Haroz.blogsky.com

قوانین بهشتی
واقعا یه خانوم موفق و فعال یا اصلا هر انسان عاقل و بالغ چرا باید زیر بار این خفت بره آخه؟ هیچ وقت معنای این احکام به اصطلاح دینی رو نفهمیدم هیچ وقت

والا تمام وجنات و اقتدار منرا جلوی همسفر به فنا میدم لامثبا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.