مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

من سرویس شرکت را با دو نفر از همکاران شریک زندگی هستم، تقریبا هم سن خودم هستند .از نظر من آقایان در محدوده سنی ۴۰دیکه باید دغدغه های متفاوتی داشته باشند با جوونهای بیست ساله ولی اینها ، ایییییش. هردو متاهل هستند، بچه هم دارند، هردو همسر خانه دار دارند که تمام وقت درگیر بچه داری و کارهای خونه هستند. این عزیزان چطور وقت میگذرونند؟ تمام دغدغه همشون پیدا کردن سیگارهای جدید (قیمتش هم اصلا مهم نیست), با شگاه رفتن و مزخرفات بدنسازی خوردن برای بدنسازی و بدتر از اون سولاریوم رفتن و تیره کردن پوست هست ، خیلی چندشن، اییییش. امروز دیگه صدام دراومد که چقدر شماها گند می‌زنید توی پول و حقوقتون اخه، یک سفر بخواهید خانواده را ببرید سخنرانی ندارم ندارم راه می افته، وقت یک شام ساده با خانواده ندارید ،اونوقت آمار تمام رستورانهای منطقه را دارند.

اصلا نمیتونم تصور کنم یک نفر وقت باشگاه ، رستوران کاری، سولاریوم و ... داشته باشه اما از آخرین شام با بچه اش هفته ها بگذره با یادش نیاد کی سفر رفتند.اه اه اه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.