مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

عاشقانه های مجازی

سلام

فرشته کوچولوی برادر دوماه شده، با سبک و سیاق و مد این روزها ، دو های مختلفی اطرافش می‌سازند و عکس می‌گیرند و می شود همه سهم ما از دیدن بزرگ شدن عزیزدردانه ای که بیش از نود و نه درصد چهره اش،چهره برادر هست.تقریبا تمام گروه خانواده عکسهای دخترک هست و قربان صدقه های مادرم، خواهرم و من. مسابقه داریم که کی زودتر عکس را دید ، مادرکم گاهی نگران است که نکنه دخترک فارسی حرف نزنه و من پر میشم از لعن و نفرین بر بانیان دلتنگی‌های ما.

قرار نبود سهم ما از دنیا محدود بشه به صفحه گوشی ، اگر بگذارند تازه ، قرار نبود خیلی اتفاقها بی افتاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 18:51 http://Haroz.blogsky.com

سلام، من این چند رور آرشیو ۵ سال آخر وبلاگ رد خوندم
الان که تموم شده حس می کنم دوستم رو گم کردم
باعث افتخار آشنایی با یه همچین خانوم موفقی
آخ که از این ارتباط های فقط مجازی من عروسی خواهر جانم و به دنیا دختر کوچولوش رو همینطوری از راه دور دیدم و نگم که هر دفعه چقدر شکستم

سلام
خوش اومدید به خانه من.ممنون از لطفتون به من و اینجا.
امیدوارم خدای مهربونم عزیزانتون را سالم و خوشحال نگهداره، هرجای این کره خاکی هستند

مهربانو یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 14:13 http://baranbahari52.blogsky.com/

لعنت به باعث و بانیانش .
عزززیزم امیدوارم خیلی زود همه زیر چتر مهر ایران با دل خوش جمع بشیم

ممنون از آرزوی خوبت مهربان بانو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.