مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

عکس سفری

سلام

یک دیواری تو خونه داریم که روی اون عکسهای دونفره من و همسفر هست، در سفرهایی که فرصت کردیم برویم، پسرکم هربار اینها را میدید و می‌پرسید من کجا بودم؟ جواب می‌گرفت که تو هنوز پیش ما نبودی، به دنیا نیومده بودی و... 

در سفر اخیر هیچ مدلی نتونستیم سه نفری یک عکس بگیریم که قابلیت چاپ داشته باشه، یعنی حتی با فوتوشاپ هم نمیشه چیزی را به چاپ رسوند. عکس دونفره ای داشتیم و آنرا چاپ‌کردیم، حالا شاکی شده که من که بودم چرا تو عکس نیستم، زیر بار خراب کردن عکسها هم هیچ رقمه نمیره وروجک.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شیراز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 21:11

پرنسس بچه که بود وقتی فیلم عروسی مون رو میدید مپرسید من صندلی عقب خوابیده بودم؟

ای جانم، همه‌جا دنبال نشونه های خودشون میگردند

فاضله شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:04 http://golneveshteshgh.blogsky.com

آخی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.